فرمانده سپاه قمربني هاشم علیه السلام درجمع مردم مومن ، ولایتمدار و بسیجی شيخ شبان گفت: شکست گروهای تکفيري،موجب عزت و سربلندي جهان اسلام شد.
کد خبر: ۸۹۵۵۸۶۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبري با تیریک پیروزی جبهه مقاومت گفت:این پیروزی که از الطاف ویژه الهی بود، موجی ازشور،نشاط و خوشحالی را برای مسلمانان جهان بویژه مردم  عزیز کشورهای عراق،سوریه و ایران بوجود آورد.

سردار فرمانده سپاه قمربني هاشم علیه السلام ادامه داد: پیروزی جبهه مقاومت در مقابل داعش نشان داد که تنها راه مقابله با توطئه های استکبارجهانی و  زورگویان ،مقاومت و ایستادگی است.

وی گفت: شیطان بزرگ،اسرائیل و کشورهای حمایت کننده از گروهای تکفیری،با ایجاد داعش قصد داشتند پس از تصرف سوریه و عراق به شهرهای جمهوری اسلامی ایران حمله کنند که با مقاومت و پایمردی رزمندگان اسلام ، جبهه مقاومت پیروز و استکبار جهانی شکست خورد.

سردار اکبري  اظهار کرد:با مجاهدت و ایثار مدافعان حرم طومار گروهک تروریستی داعش در هم پیچیده شد ومردم مظلوم عراق و سوریه پس ازاستقامت و ایستادگی در برابر دشمنان، امروز به پیروزی رسیدند.

وی ادامه داد:باخلافت خودخوانده داعش، تکفیری‌ها بی‌سابقه ترین شرارت‌ و جنایت را انجام دادند و  موجب اسلام هراسی درجهان شدند که با مجاهدت مدافعان حرم و تقدیم شهید و فداکاری ایثارگران و جانبازان، توطئه غربی‌ها برای تسلط بر جهان اسلام ، شکست خورد.

 سردارفرمانده سپاه قمربني هاشم علیه السلام گفت:خدا را شاکريم که در ماه ربيع الاول پيروزي جبهه مقاومت را در برابر حرکت خبيثانه اي تحت عنوان "حکومت اسلامي عراق و شام" مقّدر فرمود و قلوب مسلمانان را با شکست تروريست‌هاي تکفيري در منطقه  شاد کرد.

وی در ادامه به حضور بسيجيان در دفاع از حرم آل الله اشاره و تصريح کردفرهنگ دفاع از حرم آل الله برگرفته از فرهنگ سالهای دفاع مقدس بود که با ایثار و فداکاری و تبعیت از ولایت دشمنان را شکست دادند.

سردارفرمانده سپاه قمربني هاشم علیه السلام به نقش تفکر بسیجی اشاره کرد و گفت:هر کجاتفکر بسيجي حاکم باشد موفيقت و پیروزی  حاصل می شود.

 وی به توطئه های استکباری اشاره کرد و ادامه داد:پيروزي هاي بدست آمده در عرصه های مختلف حاصل رهبري مقتدرانه امام خميني (ره) و فرزند خلفشان امام خامنه اي مدظله العالی،بصیرت وحضور حماسی و پرشور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی است.

سردار اکبري به فرمایشات مقام معظم رهبري پیرامون بسيج اشاره کرد و گفت:بسيجی فقط به کساني که در حوزه و پايگاه های بسیج و داراي کارت عادي و یا فعال می باشند اطلاق نمي شود، بلکه هرکس که دلسوز انقلاب اسلامی باشد بسيجي است.

وي به ایثار و فداکاری مردم شیخ شبان در عرصه های مختلف اشاره کرد افزود: مردم شهيد پرور و مومن شيخ شبان در سالهای دفاع مقدس با ایثار مال و جان خویش، دين خود را به انقلاب ادا کردند.

سردار اکبري ادامه داد:مردم ولایتمدار و عاشق اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام شیخ شبان در دفاع از حرم آل الله سهم خود را انجام داده و هميشه در صحنه هاي مورد نياز انقلاب حاضرند و فداکاری می کنند.

وي به کمک رسانی سپاه حضرت قمربني هاشم علیه السلام و مردم ولایتمدار و مومن چهارمحال و بختياري به زلزله زدگان اشاره کرد و گفت: سپاه استان در این لحظات با امکانات، تجهیزات امدادی و مهندسی و نیز کمک های مردمی به استان کرمانشاه اعزام  شدند و ضمن بازدید از مناطق آسیب دیده و توزیع هدایای مردمی، به خدمات امدادی و نیز  آواربرداري خانه‌هاي تخريب شده پرداختند.

سردار اکبری افزود: سپاه حضرت قمربني هاشم علیه السلام بازسازي 7 روستاي دهستان پشت تنگ شهرستان سرپل ذهاب را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: در مرحله نخست مسئولیت ساخت شش روستا به استان چهار محال وبختیاری  واگذار و جدیدا  کار ساخت یک روستای دیگر هم به این استان اضافه شد.

سردارفرمانده سپاه استان گفت:نيروهای سپاه حضرت قمربني هاشم علیه السلام با تمام توان وارد ميدان شدند تا با حمایت مردم و مسئولین استان و انجام کار جهادي ان‌شاالله به زودي سرپناهي براي مردم ساخته شود.

سردار اکبری با تجلیل از کمک های مردم نوع دوست به زلزله زدگان استان کرمانشاه افزود: باتوجه به سرما و ریزش نزولات آسمانی،مردم زلزله زده ، نیاز مبرم وسایل گرمایشی، چراغ والور،کپسول گاز،پیک نیک – مواد خوراکی ،برنج ، ماکارانی ،گوشت، حبوبات ، میوه و نیز لوازم التحریر،کیف،جوراب زمستانی برای کودکان و افراد بزرگسال، شال‌گردن، کلاه و دستکش، آسباب بازی مختلف، توپ، بادکنک برای شاد کردن کودکان و نوجوانان آسیب دیده، دارند.

درآغار این مراسم سرهنگ پاسدار سيداصغرموسوي فرمانده سپاه ناحيه بن با تبریک پیروزی جبهه مقاومت و خيرمقدم گويي به ارائه گزارش پرداخت.

اقامه نماز جماعت،بیان نقطه نظرات و تجلیل از بسيجيان نمونه از ديگر برنامه هاي اين مراسم باشکوه بود.

ارسال نظرات