خبرهای داغ:
آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت رزمندگان دلیر جبهه مقاومت و ۴ تن از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در آغاجاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۵۸۶۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵

آئین دومین سالگرد رزمندگان دلیر جبهه مقاومت و 4 تن از شهدای مدافع حرم خوزستان در آغاجاری برگزار می‌شود و در این مراسم یاد و خاطره شهید ایوب رحیم‌پور، شهید محمد هادی‌نژاد، شهید رضا ملائی و شهید علی‌اکبر شیرعلی گرامی داشته می‌شود.

این مراسم روز پنج‌شنبه 9 آذرماه در آستانه هفته وحدت از ساعت 18:30 آغاز می‌شود و همشهریان شهید نجف‌قلی خلیلی، شهید نورالله طواف و شهید حسن کلاه‌کج به این شهدای مدافع حرم ادای احترام می‌کنند.

مراسم دومین سالگرد شهید ایوب رحیم‌پور، شهید محمد هادی‌نژاد، شهید رضا ملائی و شهید علی‌اکبر شیرعلی در حسینیه ثارالله آغاجاری برگزار می‌شود و مردم خوزستان یاد این شهدا را گرامی می‌دارند.

حجت‌الاسلام سعید شحیطاط از روحانیون و مداحان اهل بیت(ع) اهواز با حضور در آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهید ایوب رحیم‌پور، شهید محمد هادی‌نژاد، شهید رضا ملائی و شهید علی‌اکبر شیرعلی به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازد.

در این برنامه همچنین جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم خوزستان حضور می‌یابند و به شهدای مدافع حرم آغاجاری ادای احترام می‌کنند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها