معاون استاندار لرستان:

کسب رتبه دوم در ارائه تسهیلات به واحد‌های تولیدی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: تاکنون با پرداخت ۲۱۷ میلیارد تومان در بحث ارائه تسهیلات به واحد‌های تولیدی رتبه دوم را در بین استان‌ها به خود اختصاص داده‌ایم.
کد خبر: ۸۹۵۵۸۷۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
به گزارش خبرگزای بسیج از لرستان، مهرداد غضنفری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در یکصد و سی‌امین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، تعدادی طرح از سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان و سازمان جهاد کشاورزی تصویب شد.

وی افزود: این طرح‌ها در راستای رونق تولید به مبلغ بالغ بر ۸ میلیارد تومان تصویب شده است.

معاون استاندار لرستان عنوان کرد: تاکنون در معرفی واحد‌های تولیدی نیازمند تسهیلات، با ۴۹۸ طرح و ۷۱۲ میلیارد تومان اعتبار رتبه سوم را در کشور داریم.

وی بیان کرد: تاکنون با پرداخت ۲۱۷ میلیارد تومان در بحث ارائه تسهیلات به واحد‌های تولیدی رتبه دوم را در بین استان‌ها به خود اختصاص داده‌ایم.

وی تصریح کرد: البته پرداخت‌هایی هم به صورت مستقیم توسط بانک‌ها انجام شده که مصوب شد نمایندگانی را در شعبه‌های مرکزی مستقر کنند و تا هفته آینده گزارش دقیق پرداختی‌ها را در سیستم ثبت و به کارگروه ارائه دهند تا بدانیم جایگاه استان چگونه است و بتوانیم در عرصه‌های رقابتی بین استان‌ها سهم لرستان را به تناسب استعداد و شایستگی کسب کنیم.

انتهای خبر/ز
ارسال نظرات