خبرهای داغ:
پیسکسوت دفاع مقدس:

امن ترین منطقه جهان با همت بسیج ایجاد شده است

پیشکسوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با همت و دلاورمردی ها و مقاومت بسیج امروز ایران اسلامی امن ترین منطقه جهان می باشد.
کد خبر: ۸۹۵۵۹۴۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همایش بزرگ شکوه مقاومت بمناسبت پنجم آذرماه سالروز تشکیل ارتش بیست میلیونی به فرمان حضرت امام خمینی (ره)  با حضور همه نیرو‌های بسیجی واقشار مختلف مردم ومسئولین شهرستان سرایان درمحل حسینیه حضرت سیدالشهدای سرایان برگزار شد.

 شیردل از پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ومعاون اسبق سپاه پاسداران خراسان بزرگ در این مراسم گفت: دین مبین اسلام آمده است تا بشریت را به سوی نور هدایت کند و او را از گمراهی و ضلالت نجات بخشد اما در مقابل قدرت‌های مستکبر تلاش دارند تا ملتها در جهل و گمراهی باقی بمانند.

وی افزود: اگر بخواهیم مستقل باشیم دشمن داریم و دشمنان از استقلال ما رنج می‌برند و بر همین اساس بود که امام راحل عظیم الشان ارتش بیست میلیونی و بسیج مردمی را پایه گذاری کرد و امروز بسیج با عملکرخوب خودش صحنه‌های بزرگی را رقم زده است.

این پیشکسوت دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس موثر ترین نیرو‌های نبرد با دشمنان بسیجیان بودند و هنر سپاه و ارتش تنها نبود که جنگ با این عظمت را بتواند به نفع ایران اسلامی پایان دهد و نقش بسیج در جنگ تا کنون به نحو مطلوب برای مردم بازگو نشده است.

شیردل گفت: متاسفانه برخی نادانان که از  اقتدار بسیج بی خبرند گاهی اوقات بسیجیان را نیرو‌های خشن و تندرو و افراطی می‌دانند، ولی ما امروز افتخارمان این است که با همت بسیجیان دلاور در هشت سال دفاع مقدس دشمنان نتوانستند یک سانتی متر از خاک ایران اسلامی را به تصرف خودشان درآورند.

وی خاطرنشان کرد: با همت بسیج امروز ایران اسلامی امنترین منطقه درجهان است که جزبا دلاورمردی‌های عزیزان بسیجی حاصل نشده است.

پیشکسوت سپاه بیان داشت: درعرصه سازندگی با بکارگیری بسیجیان متخصص کشورایران اسلامی به نمایشگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است وامروز قرارگاه خاتم الانبیاء وقدس با وجوداین نیرو‌ها طرح‌های عظیمی را درکشور احداث کرده اند.

شیردل تصریح کرد:امروز نیرو‌های بسیجی اولین نیرو‌هایی هستندکه درمواقع بحران چه سیل وزلزله به کمک مردم می‌شتابند ونمونه بارز آن را درمناطق زلزله زده استان کرمانشاه ما شاهدبودیم.

وی اظهارداشت:بسیج در ارتقای صنعت دفاعی کشور حرف اول را می‌زند ودرتولیدعلم، مقالات، نرم افزاروسخت افزار پیشگام هستند وتلاش وفداکاری می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده اسبق سپاه خراسان بزرگ افزود:یکی از مهمترین صحنه‌های حضور بسیجیان رویارویی با گروهک خبیث تکفیری داعش هست که در عرصه‌های دفاعی باعث شکست داعش در منطقه شد و افتخاری بزرک را آفرید.

شیردل گفت: این گروهک جنایتکار را  آمریکا و انگلیس و اسرائیل با کمک‌های میلیاردرهای عربستان و امارات تشکیل دادند تا جهان اسلام را تکه تکه کنند و برای این امر سازمان‌های جاسوسی خود را در اختیارشان قرار دادند. و آنها را با تجهیزات نظامی روز مجهز ساختند و اینجا بسیج بود که به صحنه آمد و طومار آنان را به هم پیچید و نیست و نابودشان کرد.

وی از مسئولین دولتی ودولتمردان درخواست کردتا قدربسیج وبسیجیان را بدانند واز هرگونه تلاش وکوشش برای خدمت به این عزیزان دریغ نورزند.

این پیشکسوت سپاه گفت: امروز هرکس ادعای انقلابی وولایی می‌کند باید خالصانه به مردم کمک کند نه که دل مردم راخالی کند، چون این خود یک خیانت بزرگ به اسلام وانقلاب می‌باشد.

شیردل تاکیدکرد: امروز ایران اسلامی ام القرای جهان اسلام هست ومقاومت تا آخرین نفس وآخرین قطره خونمان ادامه دارد وآینده‌ای روشن جلوی روی ایران اسلامی وجوددارد.

یادآور می شود، در این همایش سرگرد امانتی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سرایان گزارشی را ازبرنامه‌های اجرایی هفته بسیج ارائه داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها