سردار غیب‌پرور:

رهبر معظم انقلاب یک روحانی عالیقدر در جهان اسلام هستند/ اهتمام جدی بسیج در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مقام معظم رهبری یک روحانی عالیقدر در جهان اسلام هستند و پرچم انقلاب را به دست حضرت ولی عصر (عج) خواهند رساند.
کد خبر: ۸۹۵۵۹۶۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج ، سردار غلامحسین غیب‌پرور ظهر دیروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج مستضعفین از ساعات اولیه زلزله کرمانشاه برای امداد و کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان حادثه ورود پیدا کرد و تا به امروز در خدمت زلزله‌زدگان کرمانشاه است.

وی با عنوان دومرحله‌ای بودن کمک‌رسانی بسیج مستضعفین به حادثه‌دیدگان کرمانشاه افزود: مرحله امدادرسانی به آسیب‌دیدگان حادثه زلزله کرمانشاه صورت گرفته و بسیج در حال اجرای برنامه ساخت خانه برای زلزله‌زدگان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: به منظور تهیه سرپناه موقت، کانکس‌های اسکان به مناطق زلزله‌زده توسط بسیج مستضعفین در حال ارسال است.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس شهدای روحانیت در ارومیه تأکید کرد: مسؤولان آذربایجان‌غربی در برگزاری یادمان‌ها و مراسم بزرگداشت شهدای جنگ تحمیلی برنامه‌های فاخری اجرا کردند که انتظارات از کنگره ملی 12 هزار شهید آذربایجان‌ غربی برآورده شد.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد: پس از غیبت امام زمان (عج)، روحانیون پرچم‌دار تمام تحرکات و جنبش‌های اسلامی بوده و نمونه بارز این پرچم‌داری، هدایت‌های روحانیون در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به هدایت روحانیون در مقابله با گروهک تروریستی داعش عنوان کرد: یکی از عوامل نابودی گروهک تکفیری داعش، پرچم‌داری و هدایت مدافعان حرم در جبهه‌های جنگ بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بیش از 4 هزار شهید روحانی، جان خود را فدای نهضت انقلاب اسلامی کرده‌اند.

وی با اشاره به اتحاد روحانیون شیعی و سنی در دفاع از آرمان‌های انقلاب بیان کرد: در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، روحانیون شیعه و سنی اتحاد داشته و جامعه تسنن آذربایجان‌غربی، 27 شهید روحانی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

سردار غیب‌پرور با اشاره به جایگاه روحانیت در آینده انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌های روحانیان و عالمان برجسته نظام و سکان‌داری مقام معظم رهبری که یک روحانی عالی‌قدر در جهان اسلام است، پرچم انقلاب را به دست حضرت ولی عصر (عج) خواهد رساند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به یمن وحدت تمام ملت‌ها در برابر استکبار جهانی مقابله کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان متذکر شد: برگزاری یادمان‌های شهدا، یک فرصت گران‌بها برای تجلیل و بزرگداشت جان‌فشانی روحانیون در طول 38 سال است که باید مغتنم شمرده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار