خبرهای داغ:
فرماندهی ناحیه لنجان:

تلاش دمن برای تجزیه عراق، ترکیه، سوریه و ایران بود

دشمن به بهانه استقلال کردستان عراق به دنبال ایجاد و تقویت جریان واگرایی قومی در سطح منطقه بود تا باب تجزیه و تجاوز را در کشورهای عراق، ترکیه، سوریه و ایران باز کند.
کد خبر: ۸۹۵۶۰۲۰
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، سرهنگ حجت‌اله صفرپور اظهار کرد: بسیج مستضعفین با تمام قوا در تمامی صحنه‌ها با پیروی از ولایت‌فقیه و با تاسی از فرهنگ و تفکر بسیجی و فرهنگ دفاع مقدس از هیچ تلاشی برای رفع آسیب‌ها و تهدیدهای مترتب کشور دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن بعد از شکست‌های پی‌ در پی جریان تکفیری سلفی در مرزهای عراق و سوریه به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی است، تصریح کرد: دشمن به بهانه استقلال کردستان عراق به دنبال ایجاد و تقویت جریان واگرایی قومی در سطح منطقه بود تا باب تجزیه و تجاوز را در کشورهای عراق، ترکیه، سوریه و ایران باز کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با تأکید بر اینکه اگر مسؤولان کشور عزم جدی برای تحقق اهداف مرحله‌ای انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت و دولت اسلامی را دارند، خاطرنشان کرد: سازمان بسیج مستضعفین با بهره‌گیری از تمام اقشار آمادگی فعال کردن مراکز راهبردی، هیأت‌های اندیشه‌ورز و کارگروه‌های تخصصی را برای کمک به مسؤولان در حوزه‌های مجازی، اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی را داراست.

وی تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی، بصیرت و معنویت را کلید حل مشکلات و برون‌رفت از آسیب‌ها و چالش‌های مترتب انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: ملت ایران می‌تواند با ولایت مداری و حفظ اتحاد و انسجام ملی که از عناصر فرهنگ و تفکر بسیجی است بر همه مشکلات فائق آید و نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کند.

 

ارسال نظرات