خبرهای داغ:
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: ۶۰ درصد کارکنان مجموعه شهرداری قم عضو بسیج هستند.
کد خبر: ۸۹۵۶۰۳۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «محمود مسگری» سخنگوی شورای اسلامی شهر قم که به مناسبت هفته بسیج در محل روابط عمومی سپاه استان قم حضور یافته بود، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، دفاع از حرم و شهدای قشر‌های مختلف بسیج اظهار داشت: تشکیل بسیج ابتکار حضرت امام (ره) و نشات گرفته از آموزه‌های قرآن و مکتب اهل بیت (ع) است و ضرورت دارد این تفکر ولایی و ارزشی در جامعه ترویج شود.
وی با اعلام آمادگی شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری قم در زمینه ترویج تفکر و فرهنگ بسیج و نشر شعائر انقلابی تصریح کرد: ضروری است نهاد‌های انقلابی با هم پوشانی مناسب و مستحکم، بیش از پیش در تقویت ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های شهدا گام بردارند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عضویت ۶۰ درصد از کارکنان مجموعه شهرداری قم در بسیج خاطرنشان کرد: مدیریت شهری در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارد و این جز با روحیه والای بسیجی کارکنان آن میسر نمی‌شود.
مسگری تاکید کرد: شهرداری آمادگی دارد در زمینه عمل به منویات مقام معظم رهبری در برنامه‌هایی همچون اقتصاد مقاومتی، امور فرهنگی و دیگر مسائل مهم جامعه گام بردارد و در این زمینه اقدامات موثری نیز انجام داده است.
وی نامگذاری شوارع و معابر اصلی به نام شهدای بزرگوار را بخش دیگری از برنامه‌های شورا عنوان کرد و با اشاره به نامگذاری یکی از تقاطع‌های مهم قم به نام «شهید حججی» در آینده نزدیک، افزود: در این راستا نباید احساسی عمل کرد بلکه با نظر خانواده‌های معظم شهدا، پس از بررسی مناسب‌ترین و بهترین محل انتخاب و برای آن شهید عزیز نامگذاری گردد تا قدم کوچکی در مسیر احیاء نام و راه شهیدان برداشته شود.
 
۶۰ درصد کارکنان شهرداری قم عضو بسیج هستند

«علی تقوایی» معاون روابط عمومی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) نیز در این دیدار، با قدردانی از حضور سخنگوی شورای شهر قم در روابط عمومی سپاه اظهار داشت: شورای اسلامی شهر و شهرداری قم همواره همراه بسیج هستند و انعکاس خبر‌های خدمت رسانی نهاد‌های انقلابی در سطح شهر می‌تواند یکی از مصادیق همپوشانی و همکاری نهاد‌های انقلابی باشد.
وی با اشاره به ضرورت اختصاص مکانی برای فعالیت خبرگزاری بسیج استان قم در محدوده مرکزی شهر خاطرنشان ساخت: این خبرگزاری بدلیل گستردگی برنامه‌های بسیج، بزرگترین خبرگزاری جهان اسلام لقب گرفته و مکان یابی مناسب برای این دفتر در قم، موجب تردد آسانتر و گسترده‌تر خبرنگاران افتخاری بسیج و پوشش گسترده‌تر برنامه‌های خدمت رسانی نهاد‌های انقلابی و ارزشی در شهر می‌شود.
تقوایی با اشاره به پیگیری‌های گذشته راجع به مکان یابی دفتر خبرگزاری یادآور شد: سال گذشته در این زمینه اقداماتی صورت گرفت و قول‌هایی هم داده شد، اما به نتیجه‌ای نرسید و ان شاءالله با همت شورای اسلامی شهر، این مسئله به زودی حل شود.
«سید محمدحسن یزدی نژاد» سرپرست خبرگزاری بسیج نیز دراین دیدار، برگزاری برخی برنامه‌های مربوط به فعالیت باشگاه خبرنگاران بسیج استان و همایش‌های فصلی، آموزش خبرنگاران و مسئولیت بسیج رسانه را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: خبرگزاری بسیج در استان قم، علاوه بر برنامه‌های اختصاصی مربوط به سپاه و بسیج، خبر‌های مربوط به حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و ... را نیز پوشش می‌دهد.
 
۶۰ درصد کارکنان شهرداری قم عضو بسیج هستند
ارسال نظرات