فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در بازدید از منطقه زلزله زده کرمانشاه گفت: مردم هرمزگان مردم کرمانشاه هستند و مردم کرمانشاه مردم هرمزگان هستند هیچ فرقی ما نمی گذاریم تا زمانیکه که مردم کرمانشاه به سرانجام خوبی نرسند ما اینجا را ترک نمی کنیم.
کد خبر: ۸۹۵۶۰۳۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵


سردار ترابی فرمانده سپاه استان هرمزگان در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه ۲ روستا زرده بالا و پایین از کرمانشاه را قرار است استان هرمزگان خدمت رسانی کند، اظهار کرد: مردمان این ۲ روستا که استان هرمزگان برای کمک رسانی آنها انتخاب شده است از روحیه بسیار بالا وهمت والایی برخوردار هستند .
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با بیان اینکه هنوز زمستان نشده است ولی هوای این منطقه به شدت سرد می باشد، گفت: این واقعیت سختی است که در این شرایط آب و هوایی که سرد می باشد مردم در چادر زندگی می کنندوبنده در شب گذشته در این مکان بوده ام و از نزدیک شاهد این هوای سرد بخصوص در شب هستم.
ترابی تصریح کرد: در منطقه زلزله زده کرمانشاه اطفال و بچه های خردسال و سالخورده ومریض وجود دارد که در مرحله اول وقبل از هر چیزی باید به اسکان آنها پرداخت.

وی ادامه داد: ما انتقال کانکس ها را شروع کرده ایم وباید زیر ساخت های آن درست شود و کانکس ها برای اسکان موقت راه اندازی شود تا مردم این اهالی از شدت سرما در پناه باشند.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با تاکید به اینکه در حال حاضر مردم فقط به اسکان موقت کانکس ها نیاز دارند، بیان کرد: چیزی که در حال حاضر اولویت قرار دارد اسکان موقت است که مردم را از چادر به کانکس ها انتقال دهد ودر مرحله بعد با نظر خودشان به ساخت و سازو اسکان دائم پرداخت.
ترابی با اشاره به اینکه تفاهم نامه بین سازمان بهزیستی و سپاه برای ساخت مسکن زلزله زدگان صورت گرفته است، گفت: در حال حاضر این تفاهم نامه به صورت کلی بین سازمان بسیج وسپاه وسازمان بهزیستی بسته شده است وهنوزمشخص نشده است که استان هرمزگان کدام منطقه از ساخت بالغ بریک هزارواحد را بسازد.
وی بیان کرد: مابه نمایندگی مردم استان هرمزگان در این منطقه هستیم و قرار است از شنبه آینده با استاندار دکتر همتی و نمایندگان مجلس وبرخی ار مدیران دستگاه های اجرایی ساخت و سازاین ۲ روستا را انجام دهیم.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) خاطرنشان کرد: مردم هرمزگان مردم کرمانشاه هستند و مردم کرمانشاه مردم هرمزگان هستند هیچ فرقی ما نمی گذاریم تا زمانیکه که مردم کرمانشاه به سرانجام خوبی نرسند ما اینجا را ترک نمی کنیم.

انتهای پیام/

 

 
 
ارسال نظرات