مدیرکل زندان‌های استان البرز گفت: در زندان‌های البرز به ازای حفظ هر جزء قرآن یک ماه مرخصی به زندانیان اعطا می‌گردد.
کد خبر: ۸۹۵۶۰۴۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،جبار باقری مدیرکل زندان‌های استان البرز در دیدار با فرید نجف نیا معاون فرهنگی دادگستری استان البرز گفت: با تعاملات صورت پذیرفته  و نگاه بسیار خوب مسئولین قضایی  استان ازجمله دادستان خوب و مردمی مرکز استان البرز  در حال حاضر به ازای حفظ هر جزء قرآن یک ماه و با اخذ نمره قبولی در مسابقات کتاب‌خوانی ۳ تا ۵ روز مرخصی به این مددجویان اعطاء می‌شود.

به ازای حفظ هر جزء قرآن یک ماه مرخصی به زندانیان اعطا می‌گردد

وی افزود: این اقدام  به افزایش انگیزه مددجویان جهت شرکت در برنامه‌های فرهنگی اهمیت زیادی دارد لذا یکی از موارد ایجاد انگیزه استفاده از امتیازاتی است که توسط دستگاه قضایی به مددجویان اعطاء می‌شود.

فرید نجف نیا معاون فرهنگی دادگستری کل استان البرز نیز در این دیدار گفت: در سایر استان‌ها نیز این مهم در حال اجراست و این افتخار البرز است که از شروع‌کنندگان این طرح می‌باشد.

وی در ادامه کسب عنوان اول مددجویان زندان‌های استان در مسابقات قرآنی مددجویان منطقه یک کشور و همچنین درخشش کارکنان زندان‌های استان در مسابقات استانی و منطقه‌ای قوه قضاییه را تبریک گفته و افزود: این موفقیت نشان‌دهنده اهتمام اداره کل زندان‌ها به برنامه‌های فرهنگی و به‌ویژه فعالیت‌های قرآنی است که امیدواریم با تعاملات و هماهنگی بیشتر بتوانیم نقشی در این موفقیت‌ها داشته باشیم.

 

منبع:فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها