نماینده مجلس در گفتگو با«بسیج»مطرح کرد
مسعودی گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی به مشکلات معیشتی و تجمل گرایی گروهی از مردم بر می گردد که با تفکر بسیج می توان این مشکلات را کاهش داد.
کد خبر: ۸۹۵۶۰۵۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

اصغر مسعودی نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با نقش آفرینی بسیج در رفع معضلات و آسیب های اجتماعی مانند طلاق و بزهکاری اظهار داشت: بسیج با آموزش هایی که در پایگاه های بسیج مساجد و محلات دارد در برخورد با آسیب های اجتماعی نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است.

وی با بیان این مطلب افزود: بسیج با توانایی و ظرفیت های خوبی که دارد می تواند گستره این آموزش ها را افزایش دهد و در بستر جامعه نقش آفرینی مثبتی را داشته باشد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در حال حاضر آسیب ها و معضلات اجتماعی مانند طلاق، بزهکاری و اعتیاد افزایش یافته و بسیج به عنوان نیروی کاملا مردمی می تواند با اینگونه آسیب ها مقابله کند. بسیاری از آسیب های اجتماعی به مشکلات معیشتی و تجمل گرایی گروهی از مردم بر می گردد که با تفکر بسیج می توان این مشکلات را کاهش داد.

مسعودی بیان داشت: با تفکر بسیج می توان به حوزه اشتغال و عمران ورود یافت و برای رفع مشکلات معیشتی اقدام کرد که در این صورت جامعه از وضعیت بحرانی آسیب های اجتماعی نجات پیدا خواهد کرد.

ارسال نظرات