یک نماینده مجلس در گفتگو با«بسیج»:
کوچکی نژاد بیان داشت: بسیج برای اینکه نظام را از این مشکلات نجات دهد باید رویکرد و فرهنگی بسیجی را به فرهنگ و اقتصاد کشور منتقل کند.
کد خبر: ۸۹۵۶۰۵۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با نقش موثر بسیج در مقابله با مخاطرات فرهنگی و اجتماعی دشمن اظهار داشت: بیش از سه دهه از تشکیل بسیج می گذرد و بسیج آینده بسیار روشنی دارد.

وی در ادامه افزود: برای همه مردم دنیا این موضوع روشن شده است که بسیج مردمی در ایران از یک پشتوانه مردمی نظامی و اعتقادی بسیار قوی برخوردار است که می تواند تمام گره های موجود در مسیر اسلام و کشور ایران را بویژه در حوزه فرهنگی باز کند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حوزه اجتماعی و فرهنگی با مشکلاتی مواجه هستیم. بسیج برای اینکه نظام را از این مشکلات نجات دهد باید رویکرد و فرهنگی بسیجی را به فرهنگ و اقتصاد کشور منتقل کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج تجمیع همه تخصص ها در حوزه های مختلف اقتصادی، پزشکی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است که می تواند مشکلات موجود در این عرصه ها را حل کند.

کوچکی نژاد در رابطه با برنامه کمیسیون آموزش و تحقیقات برای بهبود بستر های لازم برای ظهور ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی بسیج بیان داشت: ما در برنامه ششم برنامه های زیادی برای این مسئله داریم. در عرصه های فرهنگی هم قانون داریم اما متاسفانه تفکرات بیشتر به سمت بیرون از مرزها است.

این نماینده مجلس گفت: تفکرات مدیران اجرایی و سیاسی می تواند پشتوانه محکم و بزرگی برای بسیج باشند اما اگر این تفکرات غربی باشد مسیر رشد و پیشرفت را بر کشور خواهد بست.

ارسال نظرات