این دلالان سیاسی که به بلوغ فکری وسیاسی وامنیتی نرسیده اند؛ بی خبر از اهداف داعش و امریکا، ایران و انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند؛ چرا که آمریکا با شعارهایی ایران هراستی و از بین بردن نسل شیعه این قشون شیطان و کفر به وجود آورده بود؛ اما دلالان سیاسی باشعار عوام فریبی و ریاکاری در داخل کشور به دنبال پیدا کردن اهداف آمریکا و داعش بودند و اعلام می کردند که باید با داعش به گفتگو بنشینیم.
کد خبر: ۸۹۵۶۰۶۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد تقی قاسمی" از فرماندهان دوران دفاع مقدس، گفت: شهدای مدافع حرم مظلومند؛ روزی که مظلومانه و گمنام در کوچه پس کوچه های دمشق علیه داعش می جنگیدن تا تهدید را هزاران هزار کیلومتر از کشور عزیزمان ایران دور کنند، تعدادی از دلالان سیاسی در داخل کشور آنان را شهدای اسد می نامیدند.
 قاسمی اظهار کرد: شهدای مدافع حرم جان می دادند تا عده ای از دلالان سیاسی در داخل کشور بدون استرس و اضطراب در کمال امنیت در دکانهای سیاسی معامله کنند و بر همین اصل هم به شهدای مدافع حرم توهین می کردند و می گفتند این ها برای پول رفتند و اینها شهدای اسدند؛ چقدر مظلومیت؟
وی افزود: این دلالان سیاسی که به بلوغ فکری وسیاسی وامنیتی نرسیده اند؛ بی خبر از اهداف داعش و امریکا، ایران و انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند؛ چرا که آمریکا با شعارهایی ایران هراستی و از بین بردن نسل شیعه این قشون شیطان و کفر به وجود آورده بود؛ اما دلالان سیاسی  باشعار عوام فریبی و ریاکاری در داخل کشور به دنبال پیدا کردن اهداف آمریکا و داعش بودند و اعلام می کردند که باید با داعش به گفتگو بنشینیم .
قاسمی تاکید کرد: خداوند متعال اراده فرمود به دستان قدرتمند مدافعین حرم و اثبات حقانیت این مردان صالح و شجاع از سرزمینشان هجرت کردند تا در آن سوی مرزها تهدید را از ایران و انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت دلاور ایران دفع کنند.
وی تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود و فرمودند شما پاسداران انقلاب اسلامی سپر حوادث انقلاب و کشور هستید و همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند که اگر مشکلاتی برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود بیاید من آن مشکل و مشکلات را به ستون مستحکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهار می کنم.
قاسمی گفت: امروز با تدابیر و مدیریت عالی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و جانفشانی فرزندان عاشقش با فرماندهی سردار نام آشنایی روزهای تشخیص مرد از نامرد، خون و آتش در دوران پر افتخار دفاع مقدس "قاسم سلیمانی"  تومار ننگین قشون خبیث داعش و داعشیان را در هم پیچید.
وی ابراز کرد: این پیروزی بزرگ و تاریخی فرزندان ملت دلاور ایران اسلامی را به رهبرمعظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز، تمام ملت ایران اسلامی تبریک عرض می کنم وبه روح مطهر و پاک شهیدان  مظلوم مدافع حرم صلوات وسلام نثار می کنم.

ارسال نظرات