مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه گفت: پیروزی جبهه مقاومت برابر گروهک تکفیری داعش بر هیچ‌ کسی پوشیده نیست.
کد خبر: ۸۹۵۶۰۶۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه، حجت الاسلام و المسلمین علی نصیری در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تبریک هفته بسیج و مصادف شدن با پیروزی رزمندگان مدافع از حرم، گفت: تقارن این پیروزی بزرگ با هفته بسیج را گرامی می داریم و به بار نشستن مجاهدت فرزندان غیور ایران را محضر رهبر معظم انقلاب ،مردم غیور و شهید پرور ایران اسلامی، مسلمانان مظلوم عراق و سوریه رزمندگان غیور اسلام به ویژه سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی تبریک عرض می نمائیم.

وی افزود: یقیناً اگر مجاهدت‌ها و ازجان‌گذشتگی شهدای عزیز و سایر مدافعان حرم نبود، امروز نمی‌توانستیم در سایه امنیت و آرامش به این راحتی در کشورمان زندگی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه گفت: پیروزی جبهه مقاومت برابر گروهک تکفیری داعش به عوامل بسیاری بستگی دارد و یکی از این عوامل فرماندهی و مدیریت سردار رشید و سرافراز جهان اسلام، سردار قاسم سلیمانی بوده که در این پیروزی بزرگ و ارزشمند بر هیچ‌ کسی پوشیده نیست.

این مسؤول بیان کرد: هر حکموتی که دارای پشتوانه مردمی باشد، می‌تواند تمام مشکلات سر راه خود را از بین ببرد، لذا پشتوانه مردمی سبب می‌شود که حکومت دارای رهبری خوب مانند رهبر ملت ما باشد.

وی ادامه داد: شهدای دفاع از حرم و شهدای جنگ تحمیلی از هر قشر و تخصصی به میدان آمدند تا جان را فدا کنند تا پیروز جنگ حق علیه باطل شوند.

نصیری اظهار داشت: فرمان بسیج، فرمان همگانی شدن تکلیف، کار و تلاش و احساس مسئولیت نسبت به حفظ اسلام و نظام اسلامی، انقلاب، آزادی در جامعه است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که وظایفی را برای بسیجیان بیان نموده‌اند، تصریح کرد: بسیجی کسی است که در تمام حوادث طبیعی و غیر طبیعی ورود پیدا می‌کند و بسیجی باید ظلم‌ستیز باشد و ظلم هم فقط منحصر به اسرائیل و امریکا نیست، بسیجی باید با ظالم در همه جا باید مقابله کند، مقابله فقط در جنگ نیست، در مسائل فرهنگی نیز هوشیار و گوش به فرمان رهبر دینی خود باشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها