این مسؤول ادامه داد: بسیج در واقع، مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل، برای سربلند کردن کشور، ملت و پایه‌ی اصلی کار بسیجی، اخلاص است
کد خبر: ۸۹۵۶۰۷۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیچج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه،‌ امروز بسیج یک فرد نیست بلکه یک تفکر و اندیشه است و امروز تفکر ولایت‌پذیری بسیجیان در جهان اسلام منتشر شده و جهان استکبار را به زانو درآورده و این اندیشه مبنی بر قرآن و اهل بیت است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر میر احمدی امام جمعه گلوگاه، در جمع بسیجیان شهرستان، بسیج را یک الگو و فرهنگ ناب اسلامی دانست و گفت: امروز شجره طیبه بسیج در کشور ما به یک الگو برای سایر ملت‌های آزاده جهان تبدیل شده که این بر مبنای ولایت استوار است.

وی افزود: امروز بسیج یک فرد نیست بلکه یک تفکر و اندیشه است و امروز تفکر ولایت‌پذیری بسیجیان در جهان اسلام منتشر شده و جهان استکبار را به زانو درآورده و این اندیشه مبنی بر قرآن و اهل بیت است.

امام جمعه گلوگاه بسیجی را مولود فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود : بسیجیان درس آموخته فرهنگ مکتب شهادت امام حسین(ع) و فرزندان صالح بنیانگذار امام خمینی (ره) بوده که انگیزه‌شان الهی است.

وی افزود: درخت تنومند فرهنگ بسیجی در فراتر از مرز ایران رسوخ کرده و در کشورهای اسلامی عربی در حال شکل گیری است.

میر احمدی عامل پیروزی بسیجیان را اخلاص، بصیرت و ولایتمداری دانست و تصریح نمود: امام راحل، رهبر مخلصین جوانان رشید و برومند بسیجی ایران در جنگ هشت ساله نا برابر دشمن بود و با رشادت و جانبازی فرزندان برومند توانستیم بر قله‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و نظامی افتخار بیافریند.

این مسؤول ادامه داد: بسیج در واقع، مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل، برای سربلند کردن کشور و ملت استپایه‌ی اصلی کار بسیجی، اخلاص است.

میراحمدی اخلاص مدافعان حرم را مهمترین عامل پیروزی و ریشه کنی در نابودی درخت خبیثه داعش در عراق و سوریه محو و نابود کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها