مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان :

یادواره شهدای ورزشکار استان لرستان برگزار می‌شود

"مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان"از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان لرستان در ۲۰ آذرماه خبرداد.
کد خبر: ۸۹۵۶۱۱۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان، علی یاور عزیز پوردر جلسه هم‌اندیشی با جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان اظهار داشت: بسیجیان کسانی هستند که یادگار زمان جنگ بوده و در مقابل دشمن حضور یافتند تا از سرزمینمان دفاع کنند.

وی با بیان اینکه تلاش شده روحیه بسیجی و حفظ ارزش‌ها را در بدنه ورزش و جوانان استان تا جایی که توان داریم تزریق کنیم، افزود: بیش از ۴۰ مکان ورزشی در استان به نام شهدا نام‌گذاری شده تا یاد و نام شهدا زنده نگه‌داشته شود و در تمام شهرستان‌های استان یادواره شهدای ورزشکار برگزار و دیدار با خانواده شهدا نیز انجام‌شده است.
 

عزیزپور با بیان اینکه یادواره شهدای ورزشکار استان‌ها از جمله در لرستان برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: بر اساس در دستورالعمل تعریف‌شده دستگاه‌های عضو ستاد از مرکز مشخص‌شده اند وهمچنین در استان لرستان جلسات مقدماتی با دستگاه‌های مختلف را برگزار کرده ایم تا با مشارکت در این این برنامه یادواره شهدای ورزشکار لرستان را به بهترین نحو در استان برگزار کنیم.

وی بابیان اینکه این ستاد در چهار کمیته مشخص فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: ۲۴۴ شهید ورزشکار در استان داریم و دو کتاب به نام شهدای ورزشکار استان تدوین‌شده که آماده چاپ است.

مدیرکل اداره ورزش وجوانان لرستان، تاکید کرد: یادواره شهدای ورزشکار استان لرستان بیستم کنند تا این برنامه به‌خوبی در استان برگزار شود.

انتهای خبر/ز
ارسال نظرات