دوره تربيتي_آموزشي رعد2برگزار می کند؛

تحليل وقايع دوران زندگاني پيامبر اكرم (ص)

دومین دوره تربیتی و آموزشی رعد با هدف تحلیل وقایع دوران زندگی نبی اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) با حضور استاد حجت الاسلام مهدی طائب رئیس قرارگاه راهبردی عمار از هفتم آذرماه در دانشگاه علوم قضایی آغاز می گردد.
کد خبر: ۸۹۵۶۱۲۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

تحليل وقايع دوران زندگاني پيامبر اكرم (ص)به گزارش سازمان بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، دومین دوره تربیتی و آموزشی رعد با هدف تحلیل وقایع دوران زندگی نبی اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) با حضور استاد حجت الاسلام مهدی طائب رئیس قرارگاه راهبردی عمار از تاریخ  هفتم آذرماه در دانشگاه علوم قضایی آغاز می گردد.

مجموعه دوره‌های آموزشی و تربیتی رعد با هدف افزایش معرفت و آگاهی دانشجویان با سیر حرکت ائمه معصومین(ع) شکل گرفته است. در هر مقطع از مجموعه دور‌ه‌ای آموزشی و تربیتی رعد، تلاش می‌شود که نسبت به یکی از ائمه معصومین به عنوان ناجی و هادی بشریت، شناخت و معرفت کسب شود.
اولین دوره از مجموعه دوره های تربیتی و آموزشی رعد با حضور رجبی دوانی مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام برگزار گردید که دانشجویان به بررسی علل وقوع حوادث عاشورا تاثیرات این قیام در وقایع بعد از خود پرداختند.همچنین داشجویان با هدف قیام امام حسین(ع) آشنا گردیدند.
لازم به ذکر است مجموعه دوره های رعد مختص تمام دانشجویان آقا و خانم دانشگاه های تهران می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار