بخشدار دودانگه از اهدا و ارسال دو دستگاه کانکس (اتاقک مجهز) به همراه کمک های نقدی و غیر نقدی در قالب دو کانتینر حامل و کامیونت به زلزله زده گان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۶۱۳۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، جهانبخش عشوری با اشاره وضعیت نگران کننده جوی در مناطق زلزله زده کرمانشاه و لزوم اسکان به موقع و موقت مردم آن حادثه در شرایط سرما، مردم شهرستان ساری به ویژه روستاهای دودانگه همچون سایر هموطنان کشور اسلامی کمک رسانی  به برادران و خواهران دینی خود را از وظائف ذاتی دانسته و همواره در این راه اهتمام دارند.

 بخشدار دودانگه گفت:  مردم روستاهای دودانگه با اهدای مقادیر قابل توجهی از کمک های نقدی و غیر نقدی شامل، پتو، البسه، موکت و مواد غذایی هموطنان کرمانشاهی را یاری و همدردی و همراهی  خود را ابراز داشتند.

وی با یادآوری اینکه مردم مناطق دودانگه ساری علی رغم محرومیت های موجود از حیث امکانات، اشتغال و درآمد مناسب  با دلهای سرشار از ایمان و اخلاص خواستار حضور برای بازسازی کرمانشاه  در فصل سرما شدند ادامه داد: ارزش ریالی  دو دستگاه کانکس اهدایی توسط مردم  ولایتمدار و انساندوست دودانگه،  قریب به ۴۴ میلیون تومان بوده  که علاوه بر آن مقادیری وجه نقد از طرف مردم و خیرین منطقه به مناطق زلزله زده ارسال شد.
بخشدار دودانگه ضمن قدردانی از افرادی که در این امر خیر و انسان دوستانه مشارکت داشتند، افزود: دو وانت ملزومات مورد استفاده زلزله زدگان کرمانشاه شامل پتو، کفش، لباس و بخاری برقی از دیگر کمک های ارسالی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها