خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه گفت:گناهکار خواندن مردم کرمانشاه توسط امام جمعه زاهدان منطقی نیست وباید از مردم کرمانشاه عذرخواهی شود.
کد خبر: ۸۹۵۶۱۷۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳

حجت الاسلام والمسلمین یعقوب تیشه کنی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه خصوص اظهارات آقای مولوی عبدالحمید امام جمعه زاهدان که علت زلزله را گناهکار بودن مردم استان کرمانشاه دانسته و از مردم خواسته اند که توبه کنند اظهار داشت: گناهکار خواندن مردم کرمانشاه توسط امام جمعه زاهدان منطقی نیست وباید از مردم کرمانشاه عذرخواهی شود.

 

وی افزود: این مردم کسانی هستند که بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درهشت سال دفاع مقدس در مقابل کفر وستم ایستادند وهزاران شهید تقدیم این انقلاب کردند وبار ها بی خانمان شده اند ودر حال حاضر در این موقعیت وفصل سرما سختی می کشند وفرزندان خود را برای در امان ماندن از سرما در پلاستیک می پیچند در عوض اینکه مرهی باشیم بر درد های این مردم، غیر عقلانی است که گناهکار شمرده شوند.

 

حجت الاسلام تیشه کنی گفت: مشابه این اتفاقات وچه بسا بدتر از آن در کشور های غیر مسلمان وحتی استانهای دیگر اتفاق افتاده، به نظر علما این اظهارات غیر منطقی وکاملا نادرست است.

ارسال نظرات