مدیرکمیته امداد شهرستان خدابنده:

جمع‌آوری۹۶۰ میلیون تومان زکات با مشارکت کشاورزان و باغداران خدابنده ایی

با مشارکت کشاورزان و باغداران خدابنده ۹۶۰ میلیون تومان زکات در شش ماهه نخست امسال درقالب زکات واجب و مستحبی در این شهرستان جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۸۹۵۶۱۸۵
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکمیته امداد شهرستان خدابنده با بیان اینکه ترویج، توسعه و جمع‌آوری زکات از طرح‌های مهم کمیته امداد است، گفت: با استفاده از منابع حاصل از جمع‌آوری زکات، خدمات موثری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خدابنده ارائه می‌شود.

ذبیح‌الله غفاری با اشاره به اینکه شهرستان خدابنده ظرفیت بالایی در تولید محصولات کشاورزی در سطح استان زنجان دارد، افزود: تلاش می‌کنیم با ترویج فرهنگ پرداخت زکات زمینه هدایت بخش اعظمی از ظرفیت زکات موجود در این شهرستان را به نفع جامعه هدف کمیته امداد جذب کنیم.

وی اظهار  داشت: با مشارکت کشاورزان و باغداران خدابنده ۹۶۰ میلیون تومان زکات در شش ماهه نخست امسال درقالب زکات واجب و مستحبی در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

مدیرکمیته امداد شهرستان خدابنده میزان زکات جمع آوری شده در شش ماهه نخست سال گذشته در شهرستان خدابنده را ۳۱۵ میلیون تومان اعلام کرد و تصریح کرد: میزان زکات جمع‎آوری شده در شهرستان خدابنده در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰۵ درصد افزایش داشته است.

ذبیح‌الله غفاری گفت: اسلام، حمایت از محرومان جامعه را در جهت مبارزه با ایجاد طبقات مختلف اجتماعی، در سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده و زکات یکی از بهترین و مؤثرترین راه‌هایی است که می‌تواند جواب‌گوی بسیاری از نیازهای فردی و اجتماعی جامعه اسلامی باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار