خبرهای داغ:
سردار صالح:

اسنادتاریخی مشخص میکند تروریست واقعی کیست!

سردار صالح گفت: اسناد تاریخی به وضوح آشکار می‌کند که چه کسانی تروریست هستند و آمریکار از زمان‌های گذشته همیشه شروع کننده جنگ با جمهوری اسلامی بوده و جمهوری اسلامی تا کنون کوچک‌ترین جنگ طلبی نداشته است.
کد خبر: ۸۹۵۶۱۹۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

سردار صالح از فرماندهان سپاه ولی امر(عج) در تجمع بزرگ اقشار بسیج شهرستان قزوین که در مصلی امام خمینی(ره) اقبالیه برگزار شد علت این تجمع را بیان اصول اعتقادی دانست و عنوان کرد: نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی، دفاع از مظلومین دنیا، دفاع از مستضعفین فلسطین، دفاع از قرآن و اهل بیت(ع) از مواضع جمهوری اسلامی است. آمریکا بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی دربرابر جمهوری اسلامی موضع‌گیری کرد و نماینده رسمی آمریکا با گفتن جمله ما راضی نمی‌شویم مگر با حذف نظام جمهوری اسلامی اولین موضوع خود را دربرابر ایران اسلامی بیان کرد.
این مسوول اذعان داشت: اسناد تاریخی به وضوح آشکار می‌کند که چه کسانی تروریست هستند و آمریکار از زمان‌های گذشته همیشه شروع کننده جنگ با جمهوری اسلامی بوده و جمهوری اسلامی تا کنون کوچک‌ترین جنگ طلبی نداشته است.
وی داعش را دست پرورده آمریکا دانست و اظهار کرد: به راه انداختن جنگ نیابتی در منطقه خاورمیانه از اهداف سلطه جهانی است. گروه تروریستی داعش با هدف نابودی سوریه، عراق و ایران تشکیل شد و آمریکا به پایه گزاری و تشکیل این گروه تروریستی اعتراف کرد. تجاوز به مقدسات شیعه از جمله اعمال گروه تروریستی داعش بود و همین خطا استراتژیک باعث شد تا کشورهای مسلمان در برابر این اعمال وحشیانه متحد شوند و جبهه مقاومت تشکیل دهند.
این مسوول ضمن اشاره به حمایت رژیم غاصب صهیونیست از داعش بیان کرد: استکبار در ۳۸ سال گذشته با همه توان علیه جمهوری اسلامی اقدام کرد و در تمامی میدان‌ها از جمله جبهه مقاومت شکست خورد.
صالح نقش ولایت فقیه را از عوامل اصلی پیروزی جبهه مقاومت خواند و گفت: بصیرت شیعیان و مسلمانان، نقش مرجعیت دینی، حضور ونقش سردار سلیمانی و پاسداران انقلاب در انتقال تجربه جنگ شهری، نصرت الهی، حمایت روسیه و تشکیل بسیج در کشور سوریه و عراق از دیگر مؤلفه‌ها و عوامل پیروزی جبهه مقاومت است.
وی در پایان گفت: پیروی از ولایت فقیه، اثرگزاری بالاتر حجاب نسبت به خون شهیدان و نقش امام حسین(ع) در هدایت جامعه بشری از جمله خواسته شهدا گرانقدر اسلام است.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار