محمدعلی برغمدی
مدیر مسئول روزنامه کیهان:
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: سایه جنگ و ترساندن از جنگ، ترفند جدید دشمن علیه ایران است.
کد خبر: ۸۹۵۶۲۵۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین شریعتمداری در مسجد الزهرا (س) سمزقند مشهد در مراسمی که به همت پایگاه سیدالشهدا(ع) حوزه 2 ابوذر برگزار شد، افزود: دشمن تاکنون تمام ترفندهای خود علیه ایران را به کار گرفته و ناکارآمد بوده است لذا با ترفندهای جدید وارد عمل شده که از جمله آنها ترفند غرق مصنوعی است.

وی اظهار کرد: فردی که در حال غرق شدن است برای نجات خود به هر چیزی چنگ می زند و دشمن با قراردادن ما در حالت غرق مصنوعی راه نجات از آن را هم به ما نشان می دهد.

وی گفت: امروز افکندن سایه جنگ و ترساندن از جنگ همان غرق مصنوعی است و راه نجات کشور از این غرق مصنوعی نیز متعلق به دشمن است.

شریعتمداری افزود: دشمن در انتخابات نیز از این حربه استفاده کرد لذا سال‌ها مذاکره شد و با این شعار که سایه جنگ را از کشور دور کردیم، سانتریفیوژها را از دست دادیم و بیش از 900 کیلو اورانیوم و آب سنگین را نیز از ما گرفتند.

وی با رد وجود تهدید واقعی از سوی دشمن اظهار کرد: همه گفتند بشار اسد باید برود اما او ماند و این نشانه اقتدار ماست لذا گزینه جنگ فقط یک ترفند است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: برخی می‌گویند تعامل یعنی تسلیم و می‌گویند حضرت امام حسن (ع) صلح کرد و این در حالی است که طرفداران این طرز تفکر صلح نمی خواهند بلکه می خواهند تسلیم شوند.

وی افزود: اینکه رئیس جمهوری کره شمالی با آمریکا مذاکره نکرد به دلیل عبرتی بود که از مذاکرات ما گرفت.

شریعتمداری اظهار کرد: ترفند دیگری که دشمن علیه ما بکار گرفته، حرکت از پله دوم است یعنی یک سوی ماجرا را حذف کرده و واقعیت را طور دیگر نشان می دهد.

وی گفت: از جمله مصادیق این ترفند دلسوزی برخی برای دستگیری یک جاسوس است و می گویند او خانواده دارد در حالی که نمی‌گویند او باعث مرگ بسیاری شده است.

شریعتمداری افزود: قهرمان تیم کشتی جوانان ما چون نمی خواست با رژیم صهیونیستی بازی کند به نوعی از روسیه شکست خورد اما این روزنامه های زنجیره ای به جای اینکه به تورم، رکود، کسب و کار و تولید بپردازند یک سره به شکست کشتی گیر ایرانی پرداخته اند. آنها شکست کشتی گیر ایرانی را می بینند اما جنایت علیه فلسطینیان را نمی بینند.

وی اظهار کرد: ما در شرایط بسیار خطیر و نه خطرناک قرار داریم، این شرایط تنش دارد که مربوط به خطیر بودن آن است نه خطرناک بودن آن البته بعد از این تنش زایش نیز قرار دارد.

وی همچنین در تبیین توطئه های آمریکا علیه ایران گفت: بر اساس قاعده مارپیچ سکوت که دشمن آن را امروز بکار گرفته است اگر کسانی احساس کنند نظرشان در جامعه در اقلیت است ترجیح می دهند نظر خود را در جامعه مطرح نکنند.

شریعتمداری افزود: اگر حریف بتواند نظری را که نمی پسندد در اذهان عمومی نظر اقلیت جلوه دهد، آن نظر کمتر مطرح می شود لذا اینها هر نظری را که به ضرر خود می بینند آن را به عنوان نظر اقلیت جلوه می دهند و با این ترفند حریف را از میدان خارج می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: اسلام واقعی به زراندوزی مرفهان بی درد تن نمی دهد و اسلامی که به پرخوری مرفهان بی‌درد و زراندوزی آنان در کنار فقر فقرا تن دهد، اسلام واقعی نیست.

وی گفت: اسلام ناب ظلم ستیز است و اسلامی که ظلم ستیز نباشد، اسلام واقعی نیست.

مدیر مسئول روزنامه کیهان افزود: اکنون که اسلام واقعی در ایران بر کرسی حاکمیت نشسته و می خواهد عملیاتی شود، تمام ستمگران و در صف اول، نظام سلطه در برابر آن می ایستد.

وی به دشمنی های آمریکا از نخستین روزهای بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم دست از مبارزه با آمریکا و ظلم ستیزی برداریم باید دست از اسلام بشوئیم.

این فعال سیاسی اظهار کرد: ویژگی دیگر انقلاب اسلامی این است که برای صدور نیازی به ویزا ندارد و مرزهای جغرافیایی مانع صدور آن نیست بطوریکه امروز هر منطقه مسلمان نشین در جهان در معرض وقایع مشابه انقلاب اسلامی ایران قرار دارد.

شریعتمداری افزود: دشمنی آمریکا و انقلاب اسلامی ماهیتی است یعنی مادامی که ما بر اسلام ناب و ماهیت خود تکیه داریم این دشمنی ادامه دارد و راه تمام شدن این تخاصم آن است که یا ما از اسلام دست بکشیم یا آمریکا از خوی استکباری خود بیرون بیاید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها