نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تفکر بسیج قابل ویران شدن نیست، گفت: تفکر بسیج توانسته در جای جای دنیا نظام مقاومت در برابر استکبار را شکل دهد.
کد خبر: ۸۹۵۶۲۵۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگاران بسیج رسانه از یاسوج آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در گردهمایی بزرگ بسیجیان در یاسوج افزود: در دورانی حیات را سپری می کنیم که نظام جمهوری اسلامی ایران با آرمان های الهی، با ندای توحید و عدالت و نفی تبعیض و با فریاد علیه همه ظالمان و مستکبران شکل گرفته است.

وی افزود: نظامی که در آغاز مورد هجوم و حمله دشمنان دین خدا و دشمنان نبی مکرم و امیر المومنین قرار گرفت وبرای صیانت از آرمانهایش در کنار ارتش و سپاه پاسداران، شجره طیبه ای را بنیان نهاد و درود خدا بر امام راحل، رهبر کبیر انقلاب که با تفکری بزرگ و اراده ای سترگ یک نیروی نظامی متشکل از مردم را وارد عرصه مقاومت و مقابله با دشمنان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: تفکری جدید به نام بسیج، برخواسته از روح بلند مردی بزرگ است، و آن بسیجی که توانست در کنار ارتش و سپاه پاسداران جنگ را به پیروزی برساند و پس از جنگ توانست در دفاع از آرمان ها، در جای جای کشور نقش آفرینی کند.

ملک حسینی ابراز داشت: بسیج توانست الگویی برای حرکت های مشابه در کشور عراق و سوریه باشد و اگر بسیج یک روز نهال کاشته شده به دست امام بود، امروز شجره ای بزرگ و درختی تنومند به رهبری مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: بسیجی که اگر یک روز هسته ی کاشته شده بود، امروز در اوج شکوفایی و تلألو در دنیا خودنمایی می کند، و بسیج توانست با الگو بودنش زمینه را برای شکست تفکر خبیث و گروه منفور فراهم آورد و امروز ناراحت از آحاد او نیستند و دشمنان ما با الگو شدن بسیج مخالف بودند و هستند.

وی افزود: آنها برای کشتن بسیجیان اسلحه و سلاح دارند، موشک و بمب دارند و می توانند بکشند و ویران کنند و دشمن این را می داند،  اما تفکر بسیج قابل ویران شدن نیست، و این فکری است که توانسته است در جای جای دنیا نظام مقاومت در برابر استکبار را شکل بدهد.

ملک حسینی گفت: بسیج در کنار  رسالت دفاع از نظام و ولایت، فریاد علیه استکبار را جزء رسالت های خودش دید.

وی افزود: امروز حشد شعبی و گروه مقاومت در سوریه، امروز حزب الله، امروز فاطمیون و زینبیون الگو گرفته هایی از بسیج مقاومت ایران هستند و دشمن از این واهمه دارد.

ملک حسینی با بیان اینکه دشمن انسان هایی خبیث و با تفکری ضد دین و ضد تشیع را به نام دین و به نام اسلام جمع کرد، افزود: جالب اینجاست که بدانید، اینها را به نام دشمنی با امریکا و اسرائیل جمع کردند و شعرهای داعش را اگر شما بشنوید علیه یهود و مسیحی است، اما وقتی بصیرت بسیجی نباشد و وقتی تفکر حاکم بر یک حرکت نباشد، این حرکت به نفع دشمن و در راستای اهداف دشمن خواهد بود.

آیت الله ملک حسینی خاطرنشان کرد: روزی که اینها در سوریه ندای عمر سعد را تکرار کردند، آنروز معلوم بود که حرکتی مشابه حرکت امویان، غروری مثل غرور عباسیان، تعصبی مانند خوارج و بازیگری مانند زبیریان و زیاده خواهی و ثروت اندوزی مثل بسیار کسانی که در صدر اسلام بودند به این تفکر شکل داده است.

وی با ذکر این سوال که باید چه می کردیم؟، گفت:  آیا باید موفقیت آنها را به عنوان دولت اسلامی شام و عراقمی پذیرفتیم؟ آیا باید تسلیم می شدیم؟ آیا باید در برابر آنهایی که می خواستند در سه ماه سوریه را و در یک ماه عراق را فتح کنند، تسلیم می شدیم؟ 

وی افزود: اقتدا کنید به ولی که سخن امیر المومنین را شنید، درک کرد و تطبیق کرد و سخن امیر المومنین این بود، که به خدا سوگند هیچ امت و ملتی منتظر دشمن نمی مانند که گرداگرد خانه های آنها بیاید، مگر اینکه ذلیل می شوند.

ملک حسینی گفت: رهبر عزیز شما که عزتش الهی بود، این سخن گران سنگ حضرت علی(ع) را تطبیق کرد، دشمن را شناخت، خانه را هم شناخت، حومه و حریم خانه را هم شناخت و این سه شناخت در کنار عزم و اراده او، در کنار طوفانی که علیه استکبار، علیه آمریکا، علیه دشمن و دولت های خبیث عربی به پا کرد، نتیجه داد.

وی افزود: طوفانی که بساط داعش در این دو کشور را بر باد داد، اما این هشدار را داد که اینها به این سرعت پایان نمی یابند و دشمن خباثتش پایان ناپذیر است و برای همیشه باید هوشیار بود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: بسیج باید همیشه زنده و هوشیار باشد و در سایه این ولایت و رهبری قرار گیرد و این چیزی بود که مقام معظم رهبری در نامه تقدیریه به سردار عزیز، سردار فاخر، مرد دوران،  سردار سلیمانی تقدیم کرد. باید هوشیار بود و قدر این هوشیاری سالهای اخیر را دانست و از آن برای آینده الهام گرفت.

ارسال نظرات