خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به دانشجویان ضروری است. به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، یادواره شهدای تازه تفحص شده‌ استان قزوین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با حضور مسوولان، دانشجویان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۲۹۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، یادواره شهدای تازه تفحص شده‌ استان قزوین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با حضور مسوولان، دانشجویان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد.
در این یادواره، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید تلخابی، نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند تا از خاک و ناموس کشور دفاع کنند.
وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: اشاعه‌ی این فرهنگ در جامعه موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش سلامت اخلاقی قشرهای مختلف مردم می‌شود.
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به دانشجویان ضروری است، گفت: در دانشگاه باید برنامه‌های فرهنگی متنوعی برگزار شود تا جوانان امروز بیشتر با این فرهنگ و سیره شهدا آشنا شوند.
این مسئول با اشاره به رشادت‌های شهدای مدافع حرم در جبهه مقاومت سوریه گفت: این شهدا با بهره‌گیری از سیره شهدای انقلاب و دفاع مقدس در جبهه‌های مبارزه علیه گروه‌های تروریستی داعش حضور یافتند و با مقاومت خود به پیروزی رسیدند.
تلخابی با اشاره به اینکه دشمنان با استفاده از هر راهکاری از جمله فضای مجازی، تلاش در آسیب رساندن به اعتقادات دینی نسل امروز دارند، افزود: در چنین شرایطی شهید محسن حججی با حضور در جبهه مقاومت سوریه نشان داد که جوانان ایرانی همچنان ادامه دهنده راه شهدا و پایبند عقاید اسلامی هستند.
در ادامه این مراسم، مادر شهید محمد ذوالفقاری به خاطرات فرزندش اشاره کرد و گفت: من افتخار می‌کنم که فرزندم در راه دین و قرآن به شهادت رسیده است.
همچنین در مراسم فوق، مسوولان با اهدای هدایایی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان قزوین، شهدای تازه تفحص شده و دانشجویان نخبه شاهد و ایثارگر تجلیل کردند.
گفتنی است: در این مراسم غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد استان و حسین ساروخانی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا حضور داشتند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها