دکتر فرحی در نشست شورای حوزه های بسیج پست بانک :

تفکر بسیجی، نجات دهنده و کمک کننده جوامع اسلامی است

مدیرعامل پست بانک ایران گفت: تفکر بسیجی از مرزهای کشورمان فراتر رفته است و این توسعه تا حدی گسترده است که در هر جایی که تفکر بسیجی شکل بگیرد این تفکر می تواند نجات دهنده و کمک کننده جوامع اسلامی شود.
کد خبر: ۸۹۵۶۳۱۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری بسیج،  خسرو فرحی مدیرعامل و عضو هیات مدیره پست بانک ایران به مناسبت هفته بسیج در نشست شورای فرمانده و اعضای حوزه های بسیج پست بانک ایران و پایگاه بسیج مناطق سه گانه تهران ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت:‌ رشد و ارتقای پایگاه بسیج پست بانک ایران یکی از اهداف اصلی این نشست بوده است این در حالی است که تفکر و عملکرد بسیجی  در مجموعه بانک موجب شده است که در همه همکاران خدمتگزار تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی درهم شکننده تفکرات باطلی همچون داعش در کشورهای همسایه بوده است افزود: تفکر بسیجی از مرزهای کشورمان فراتر رفته است و این توسعه تا حدی گسترده است که در هر جایی که تفکر بسیجی شکل بگیرد این تفکر می تواند نجات دهنده و کمک کننده جوامع اسلامی شود.

مدیرعامل پست بانک ایران خاطرنشان کرد: رشد و شکل گیری تشکیلات بسیج منشا خیرات گسترده ای در کشورمان و سایر کشورهای اسلامی بوده است این در حالی است که تفکر بسیج ماهیت فراملی پیدا کرده و الگویی برای همه کشورهای اسلامی شده است. 

ارسال نظرات