نماینده مجلس در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد

توانایی ویژه بسیج برای کاهش آسیبهای اجتماعی

ابوترابی گفت: بسیج توانایی ویژه ای برای رفع آسیب های اجتماعی و معضلات خانوادگی دارد که البته سایر نهادها باید دست به کار شوند و معضلاتی همچون طلاق و اعتیاد که جامعه را درگیر خود کرده برطرف کنند.
کد خبر: ۸۹۵۶۳۲۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با نقش بسیج در کاهش معضلات و آسیب های فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: با بررسی و ریشه یابی معضلات و مسائل خانوادگی می توان به این نتیجه رسید که در حال حاضر همه این مشکلات به تغییر سبک زندگی بر می گردد که بخشی از آن هم حاصل فضای مجازی است.

وی با بیان این مطلب افزود: همه نهادها و دستگاه ها باید برای رفع معضلات اجتماعی و فرهنگی کمک و همکاری کنند. بسیج یک جایگاه و توانایی ویژه ای برای رفع آسیب های اجتماعی و معضلات خانوادگی دارد که البته سایر نهادهای نیز باید دست به کار شده و با همفکری یکدیگر معضلاتی همچون طلاق و اعتیاد که جامعه را درگیر خود کرده است برطرف کنند.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: بسیج یک ظرفیت مردمی دارد که با این ظرفیت می توان تمامی مشکلات را در حوزه های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی حل کند همانطور که تا به الان به عرصه های مختلف جامعه ورود کرده و بسیاری از مشکلات را برطرف کرده است.  

ارسال نظرات