پورمختار در گفتگو با«بسیج»مطرح کرد

نقش بارز بسیج در افزایش آگاهی های فرهنگی جامعه

نماینده مجلس گفت: رویکردهای فرهنگی و اجتماعی که بسیج دارد همراه با افزایش آگاهی های فرهنگی و اجتماعی بسیجیان و توجه ویژه به حل معضلات فرهنگی و اجتماعی است.
کد خبر: ۸۹۵۶۳۲۵
|
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با نقش بسیج در بزنگاه های فرهنگی و حل معضلات و چالش ها ی فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: بسیج مسلح به سلاح فرهنگی است و سازمان بسیج و بسیجیان توجه ویژه به حل معضلات فرهنگی و اجتماعی است.

وی با بیان این مطلب افزود: رویکردهای فرهنگی و اجتماعی که بسیج دارد همراه با افزایش آگاهی های فرهنگی و اجتماعی بسیجیان و توجه ویزه به این موضوعات مهم که کشور با آنها مواجه است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: این ظرفیت بزرگ در بسیج وجود دارد که از آن در حوزه های مختلف استفاده شود. پایگاه های بسیج مساجد و محلات حضور بسیار فعال و قوی در عرصه های فرهنگی و اجتماعی دارند و حداکثر استفاده از این توانایی برای حل مشکلات فرهنگی باید صورت بگیرد.

پورمختار گفت: مردم به بسیج اعتماد دارند و فرزندان خود را به پایگا های بسیج در مساجد برای افزایش بصیرت و پیشبرد اهداف فرهنگی می فرستند، در حقیقت یک رابطه دو طرفه میان مردم و بسیج وجود دارد.

ارسال نظرات