خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان گفت: داعش اسلام هراسی را در جهان به اوج رسانده بود ، اما به مدد نصر الهی و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت و خون پاک مدافعان حرم بساط این شجره ملعونه برچیده شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۳۳۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ سید علی مهاجر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان در یادواره شهدای محله دلیجه آق قلا گفت: اگر از ما سوال شود که توفیق شما در ۸ سال دفاع مقدس چیست حتما پاسخ می دهیم که ایمان رزمندگان و شهدای ما هست.

وی افزود : در جنگ تحمیلی عناصر مختلفی برای پیروزی ما وجود داشت که می توان در دو دسته عناصر درونی و بیرونی تقسیم بندی نمود. از مهمترین عناصر درونی موفقیت ما توکل و ایمان ، و در عناصر بیرونی، فرمانده و مولای ما بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان در بخشی دیگری از صحبت های خود ضمن تبریک پایین کشیدن پرچم داعش در منطقه گفت : شش سال جولان فتنه مسموم عده ای فریب خورده آمریکا و صهیونیست عالم ربانی اسلام را فراگرفت و با عنوان «حکومت اسلامی عراق و شام» هزاران نفر را فریب داده و هزاران نفر را به معراج شهادت کشاند. داعش اسلام هراسی را به اوج رسانده بود.

وی ادامه داد : تمامی جنایات فتنه غبارآلود داعش توسط سازمان های آمریکایی طراحی و اجرا می شد، اما به مدد نصر الهی و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت و خون پاک مدافعان حرم بساط این شجره ملعونه برچیده شد.

سرهنگ مهاجر در بخشی دیگری از صحبت های خود با اشاره به مقام والای شهدا گفت : وقتی هوای شهر نفس گیر میشود با یاد شهیدان روح تازه ای بر بدن ها دمیده می شود. شهدای گمنام و مدافعان حرم این موضوع را به خوبی برای ما ترسیم کرده اند.

فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج سپاه آق قلا تصریح کرد :شهدا منزلت و جایگاه بسیار بالایی دارند و هر کسی لیاقت رسیدن به این درجه را ندارد. افکار، ذهن و حرکات یک فرد باید در مسیر رضای خدا باشد تا به این دریجه رفیع برسد.

 سرهنگ مهاجر خاطر نشان کرد: یادواره های شهدا زمان بسیار مناسبی برای تجدید میثاق با شهدا هست. هر یک از ما می توانیم به اندازه سهم خود در پایداری از خون شهدا تاثیر گذار باشیم. پس می بایست مواظب باشیم تا حرمت خون آنها را نگه داریم تا خدای نکرده آرمان های آنان پایمال نگردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها