خبرهای داغ:

یادی از دو شهید مدافع حرم استان گلستان

دلاورمردانی که امروز در قامت «مدافعان حرم» خبرساز می‌شوند پرچم‌داران عاشقی هستند که به راحتی نمی‌توان برمبنای محاسبات عقل معاش، قضاوت‌شان کرد؛ ثروت آن‌ها عشقی است که قابل تحریم نیست!
کد خبر: ۸۹۵۶۳۴۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، در اينکه امنيت نعمتی بدون جايگزين است کسي شکی ندارد از دغدغه‌های اصلي هر جامعه‌ای امنيت و آرامش است. امنيت مانند اکسيژن برای جامعه ضروری است؛ به همين دليل، جامعه حاضر است هزينه‌های زيادی را در اين راستا تحمل کند.

امنیت عبارت از اطمینان خاطری که براساس آن، افراد در جامعه‌ای که زندگی می‌کنند، نسبت به حفظ جان، حیثیت و حقوق مادی و معنوی خود بیم و هراسی نداشته باشند.
 
 طی چند سال گذشته تعداد زیادی از دلاورمردان غیور ایرانی با دست کشیدن از علایق دنیوی خود راهی سوریه شدند تا با دشمنان اسلام مبارزه کنند تا جنگ به داخل مرز و بوم میهنمان کشیده نشود.
 
رزمنده 8 سال دفاع مقدس و فرهنگی بازنشسته بسیجی دلاور " حاج قربان نجفی " در مبارزه با تکفیری ها و دفاع از حرم آل الله در شامگاه سه شنبه 1395/3/5 در بیمارستان بقیه الله تهران به شهدای گرانقدر مدافع حرم استان گلستان پیوست.
 
" محمدرضا شیبانی " شهید مدافع حرم استان گلستان از شهر فاضل آباد در 16 فروردین  1396 در مبارزه با تکفیری ها به دست تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.
عکس از علی زنگانه
ارسال نظرات
پر بیننده ها