یادواره ۶ شهید طلبه و ۴ شهید دانشجوی ابرکوه با حضور حجت‌الاسلام حسینی امام‌جمعه ابرکوه، حجت‌الاسلام «مهدی نجفی» مسئول نهاد رهبری دانشگاه، خانواده‌های شهدا، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده پیراپزشکی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۳۵۵
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، دهستانی مسئول بسیج دانشجویی در رابطه با برگزاری این یادواره اظهار کرد: دانشجویان رشته‌های بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای، اتاق عمل و چند نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد ابرکوه به مدت ۱۲ روز تلاش شبانه‌روزی، فضاسازی و دکور بندی این مراسم را بر عهده داشتند.
وی افزود: بسیج طلاب، دانشکده پیراپزشکی، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در برگزاری یادواره شهدای طلبه و دانشجو همکاری داشتند.
حجت‌الاسلام نجفی در حاشیه این جشنواره اظهار کرد: تاکنون در دانشگاه‌های مختلف سراسر کشور برای ایراد سخنرانی در یادواره‌های شهدا دعوت شدم، اما برنامه و فضاسازی دانشکده پیراپزشکی ابرکوه تا حدی کامل، جالب و بزرگ بود که ابتدا تصور کردم در یک دانشگاه جامع حضور دارم.
نجفی تصریح کرد: این عظمت در برپایی یادواره شهدا گویای این است که مسئولان فرهنگی و بسیج دانشگاه و ... تعامل و همکاری مطلوبی دارند که متأسفانه این تعامل در دانشگاه‌های دیگر کمرنگ است.
ارسال نظرات