عضو مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه پاسداران:
عضو مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه پاسداران گفت: شهدا و جهادگران بسیجی عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی پرورش یافتگان مساجد بودند.
کد خبر: ۸۹۵۶۳۹۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار علی‌اکبر علیزاده، عضو مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه پاسداران در همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت شهرستان محلات با بیان اینکه مساجد نشان دهنده برنامه ویژه اسلام برای مساجد است، گفت: شهدا و جهادگران بسیجی عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی پرورش یافتگان مساجد بودند.

وی افزود:دشمن به خوبی در حال رصد این رخدادها است و با درک اهمیت جایگاه مسجد در جامعه اسلامی به دنبال خارج کردن جوانان از مسجد است.

این عضو مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه پاسداران تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود مسجد را  جایگاه عبادت و سیاست به عنوان دوگانه‌ای به‌ هم پیوسته برای نمایش تصویر اسلام واقعی معرفی می‌کنند.

سردار پاسدار علیزاده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار چند سال پیش خود با ائمه جماعت گفت: مقام معظم رهبری به صراحت در این دیدار اعلام کردند مسجدی که در آن تنها نماز اقامه می‌شود یک مسجد سکولار است چرا که در دین اسلام مسجد واقعی باید در تمامی شئون زندگی مردم دخیل باشد.

وی همچنین با بیان اینکه در آستانه ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب قرار داریم، اظهار کرد: داعش همانند کوه یخی است که تنها بخش اندکی از آن نمایان است و بخش اعظم آن مخفی و دارای قدرتی فراوان است. اما امروز به واسطه شکست داعش، آمریکا از خاورمیانه خارج شده است.

این عضو مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه پاسداران تصریح کرد: به محض آزاد سازی ارتفاعات عرسال به دست لبنان یک روزنامه نگار خارجی نوشت، اتوبان تهران، بغداد، دمشق و بیروت احداث خواهد شد و دشمن نگران همین موضوع است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات