یکی از فرماندهان بسیج شهرستان نیک شهر در گفتگو با بسیج:

بسته بندی مناسب انبه سیستان و بلوچستان ضروری است

زهره بلیده گفت: بسته بندی مناسب انبه ضروری است تولید انبه در سیستان به میزان فراوانی وجود دارد از اینرو ضروری است تا مسوولان در جهت نحوه بسته بندی مناسب و حمل و نقل تولیدکنندگان بومی را کمک کنند.
کد خبر: ۸۹۵۶۳۹۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۳

زهره بلیده فرمانده پایگاه بسیج حوزه حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان نیک شهر استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی و ظرفیت های بالقوه استان سیستان و بلوچستان کاشت و پرورش انبه رواج دارد.

وی با بیان اینکه بسته بندی مناسب انبه ضروری است افزود: با توجه به اینکه تولید انبه در سیستان به میزان فراوانی وجود دارد از اینرو ضروری است تا مسوولان در جهت نحوه بسته بندی مناسب و حمل و نقل تولیدکنندگان بومی را کمک کنند.

بلیده در ادامه بیان داشت: عدم صنایع بسته بندی مناسب فراوری و بازاریابی انبه در بازارهای داخلی و خارجی وجود دارد. این در حالی است که صادرات انبه در شرایط کنونی به خوبی انجام نمی شود.

این فرمانده بسیج خاطرنشان کرد: بستر مناسب برای صادرات انبه فراهم شود تا بتواند اشتغالزایی موثری را برای مردم بومی داشته باشد. 

وی در پایان افزود: باید برنامه ریزی مناسب در راستای بازاریابی و صادرات محصول انبه در سال اقتصاد مقاومتی ایجاد شود و به طور جدی شرایط صادرات محصول فراهم شود و سرمایه گذاری در حوزه های مختلف انجام شود.

ارسال نظرات