خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در آیین پایانی جشنواره استانی ابوذر، با اشاره به اینکه ابوذر حق طلب و حق گو بود، از اصحاب رسانه به عنوان زیان مردم و انقلاب در راستای اهداف انقلاب چون ابوذر حق طلب و عدالت خواه باشند.
کد خبر: ۸۹۵۶۴۴۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان با بیان اینکه خبرنگاران در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند، محافظه کاری و بی تفاوتی را از آفت های این عرصه عنوان و بیان کرد:  دشمن تلاش دارد با بی اعتنا کردن و بی تفاوت بارآوردن بتواند در نظام رخنه کند که باید اهالی رساه هوشیار باشند.

وی هنرمندی و نگاه متفاوت خبرنگاران را از مهم ترین ویژگی آن ها برشمرد و اظهارداشت: شما رخدادهایی را می بینید که دیگران نمی بیینند و یا از کنار آن بی تفاوت رد می شوند ولی شما موشکافانه آن ها را در جامعه مطرح و جریان سازی می کنید بنابراین تلاش کنید بی تفاوت نباشید که آفت بزرگی است.

کریمیان وجود اختلاف سلیقه را برای بهره مندی نظرات مختلف مهم دانست و یادآور شد: نباید اختلاف سلیقه ها موجب تفرقه شوند بلکه باید وحدت رویه را در راستای اهداف نظام اهالی رسانه حفظ کنند.

فرمانده سپاه عاشورا وظیفه مهم دیگر اهالی رسانه را پیش برندگی اهداف انقلاب خواند و تاکید کرد: رسانه ها باید روحیه استکبارستیزی را نگذارند در جامعه کمرنگ شود چراکه دشمن در این صورت بر ما غلابه می کند بنابراین خبرنگاران به عنوان صدای انقلاب باید صدای توحید و عدالت و مردم همچنان بوده و نقش ویژه و رسالت سنگین خود را در این خصوص فراموش نکنند.

سردار کریمیان در پایان سخنان خود به روز بودن، باسواد بودن و مطلع بودن اهالی رسانه را از امور جاری جامعه و جهان ا جمله ویژگی هایی نام برد که باید خبرنگاران در این خصوص اهتمام ویژه ای برای فعالیت در جامعه داشته باشند.

نخستین جشنواره استانی ابوذر(بسیج رسانه) آذربایجان شرقی شب گذشته با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

ارسال نظرات