مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان گفت: ازمهمترین پیام‌های هفته وحدت اتحادبین ملت‌های مسلمان است.
کد خبر: ۸۹۵۶۴۹۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه سپاه دهگلان در گفتگوبا خبرنگار خبرگزاری بسیج، اضمن تبرک هفته وحدت رمز اتحاد جهان اسلام را اتحاد بین ملت‌های مسلمان دانست و گفت: حفظ وحدت دستور پروردگار و تاکید قرآن کریم است.

وی افزود:: مسلمانان باید با تکیه بر مشترکات دینی و پرهیز از اختلاف‌های مذهبی، نقشه‌های دشمنان دنیای اسلام را خنثی کنند.

حجت الاسلام منتشلو اشاره به جامعیت دین اسلام گفت:دین اسلام کامل‌ترین دین است و مسلمانان تسنن و تشعیع باید با تقویت وحدت و یکپارچگی سپری مستحکم در برابر این دین مقدس الهی باشند.

حجت اسلام منتشلو با بیان این‌که دوراندیشی امام (ره) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری نتیجه بسیار مطلوبی را به همراه داشت، اظهار کرد: در اربعین امام حسین (ع) همه افراد در کنار هم و در کربلا گردهم آمدند و اجتماع عظیمی را خلق نمودند که یکی از آثار وحدت بین مذاهب مختلف است.

وی مهم‌ترین پیام هفته وحدت را وحدت بین ملت‌های مسلمان دانست و اظهار کرد: این وحدت و همدلی سبب ناامیدی و عقب‌نشینی دشمنان می‌شود چرا که هفته وحدت نماد گره خوردن و تحکیم پیوند مسلمانان با یکدیگر است و بزرگداشت آن توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

حجت اسلام منتشلو خاطرنشان کرد:هفته وحدت، سرآغاز پیوند برادران مسلمان و تجلّی حضور یکپارچه مسلمین در عرصه‌های مختلف همکاری‌های اجتماعی است و حفظ شعائر و پایبندی به دستورات و سفارشات مؤکد این دین آسمانی محور رشد و تعالی و آسایش اجتماعی مسلمین خواهد شد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات