مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هرمزگان:
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هرمزگان خواهان گردآوری بانک اطلاعاتی فعالان و خادمان نماز در هرمزگان شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۵۰۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام محمدعلی عبادی‌زاده عصر امروز در همایش پیش اجلاس نماز و فضای مجازی در شهرستان رودان، اظهار داشت: بانک اطلاعاتی خادمان نماز باید جمع آوری و اطلاع رسانی شود تا افکار عمومی از ظرفیت‌های نماز در حوزه‌های مختلف آگاه شود.

وی ادامه داد: فضای مجازی تاثیر زیادی بر تربیت نسل امروز و رفتار آنها دارد و باید در اولویت فرهنگی کشور باشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هرمزگان با بیان اینکه اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و فضای مجازی 30 آذر ماه امسال در شهرستان بندرعباس برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری این اجلاس فرصت مناسبی است تا آثار مناسبی مرتبط با نماز در فضای مجازی تولید و منتشر شود.

عبادی‌زاده بیان داشت: بی شک برگزاری اجلاس سراسری نماز در هرمزگان نقش موثری در ترویج بیشتر و نهادینه شدن فرهنگ نماز در این استان دارد.

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان رودان نیز در این همایش گفت: کمیته‌های فرهنگی، تبلیغات و اطلاع رسانی، فضای مجازی، علمی، فرهنگی، بانوان و ارزشیابی ستاد اقامه نماز برای برگزاری اجلاس سراسری نماز در رودان فعال شده است.

حسین افسری افزود: تاکنون 100 جلسه و نشست هماهنگی با حضور مسئولان کمیته‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری باشکوه اجلاس سراسری نماز و فضای مجازی برگزار شده است.

ارسال نظرات