پاروزن هرمزگانی پس از درخشش در مسابقات پاراکانو قهرمانی آسیا دیشب به بندرعباس بازگشت.
کد خبر: ۸۹۵۶۵۱۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، اسلام جاهدی پاروزن هرمزگانی و دارنده ۲ مدال نقره و بزنز مسابقات آسیایی پاراکانو دیشب در فرودگاه بین المللی بندرعباس مورد استقبال مردم و مسئولان ورزشی استان قرار گرفت .

جاهدی در مسابقات پاراکانو (آب‌های آرام معلولان) قهرمانی آسیا در مسافت ۲۰۰ متر ماده کایاک کلاس  kl ۲ صاحب گردن آویز نقره و در ماده  Vl ۲ نیز به مدال برنز دست یافت .مسابقات پاراکانو قهرمانی آسیا در کشور تایلند برگزار شد . اسلام جاهدی در رقابت‌های آسیایی سال گذشته یک مدال برنز کسب کرده بود.

اسلام جاهدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دومین دوره مسابقات پاراکانو (قایق رانی معلولین) در سطح آسیا برگزار شد و چون نزدیک به المپیک 2020 به میزبانی یک کشور آسیایی است، سطح مسابقات آسیایی نیز بسیار بسیار بالا رفته است و تمام حریفان ما در سطح آسیا در رده های یک تا 5 آسیا هستند.

وی ادامه داد: با تمام خستگی های خود پس از مسابقات قهرمانی که در کشور چک برگزار شد، تلاش 100 درصد خود را برای مسابقات گذاشتم توانستم نسبت به مسابقات آسیایی سال گذشته که مدال برنز را کسب کرده بودم در رشته تخصصی خودم یک پله مقام خود را ارتقا دهم و مدال نقره را کسب کنم.

جاهدی تصریح کرد: یک رشته جدیداً به رشته های ورزشی معلولین اضافه شده است که کانو نام دارد و آن رشته نیز در موارد المپیکی قرار دارد و در المپیک بعدی وجود دارد.

وی اضافه کرد: در زمینه رشته کانو چون قایق این رشته در کشور وجود نداشت، قایقی را مشابه آن تهیه کردیم و با آن تمرین خود را ادامه دادم و توانستم در آن رشته نیز یک مدال برنز کسب کنم.

این ورزشکار گفت: از آنجاییکه مسابقات آسیایی تا ابتدای زمستان ادامه داشت و کمی لطمه به تمرینات زمستانی‌مان وارد کرد، وقت زیادی برای استراحت نداریم و نهایتاً یک هفته را استراحت می کنیم و بعد از آن تمرینات خود را آغاز می کنیم تا با آمادگی عازم مسابقات جهانی سال آینده شویم.

ارسال نظرات