رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان گفت:به‌طور حتم خون شهدا عامل سرعت بخش پیروزی انقلاب ،بقا و امتداد انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۵۶۵۲۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، منوچهر ضیایی در آئین یادواره شهدای دانشگاه فرهنگیان هرمزگان، افزود: شهدا در طول 8سال دفاع مقدس با بهره‌گیری از مکتب حسینی زیباترین صحنه‌های رشادت و دلاوری را خلق کردند.

وی ادامه داد: وحدت حول محور قران و دین و پشتیبانی از ولایت ازجمله توصیه‌های شهدا در وصیت نامه‌هایشان است که امروز باید به این دو سفارش توجه لازم و کافی داشته باشیم.

رئیس پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان هرمزگان یادآور شد: به‌طور حتم خون شهدا عامل سرعت بخش پیروزی انقلاب ،بقا و امتداد انقلاب اسلامی است.

ضیایی اظهار کرد: 5هزار معلم، 36هزار دانش‌آموز و3هزار و500دانشجو در طول دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس به شهادت رسیدند که بزرگ‌ترین درس معلمی به ما یاد دادند.

همچنین در ادامه جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان گفت: امنیت پایدارمرزها و داخل کشور به برکت رشادت‌های شهداست و این نعمت بزرگ را قدر بدانیم.

سرهنگ علی علی‌نژاد افزود: باوجوداینکه پدیدآورندگان داعش، عمر این موجود خطرناک را 30سال برآورد کرده بودند ولی بعد از سه سال از بین رفت و این به‌واسطه مقاومت جبهه اسلام در برابر کفر بود.

وی خاطرنشان کرد: شهید حججی یک انسان کامل به‌عنوان یکی از بهترین مدل شهداست که در همه ابعاد می‌تواند برای جوانان ما الگو باشد.

علی نژاد بیان کرد: در طول 8سال دفاع مقدس سخت‌ترین عملیات رزمندگان هرمزگان ازجمله در امور تخریب و غواصی حضور داشتند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای هرمزگان تصریح کرد: شهیدان اسدالله رئیسی و اسحاق دارا جانانه در سال 67 در برابر امریکا در خلیج‌فارس ایستادند و جاودانه شدند.

به گزارش ایسنا، در این یادواره از سه خانواده شهید حسین علی یاس،(رئیس مرکز تربیت‌معلم)، موسوی پور و ابراهیم تنیده(دانشجو معلم) تجلیل شد.

ارسال نظرات