فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان از اعزام دومین گروه کمک‌رسانی به منطقه زلزله زده کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۶۵۲۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری در حاشیه اعزام این گروه کمک رسانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دومین گروه بسیج سازندگی در قالب 40 بسیجی به مناطق زلزله‎زده کرمانشاه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این گروه متشکل از نیروهای تخصصی ویِژه بازسازی  مناطق زلزله زده همچون بنا، جوشکار و...هست، عنوان داشت: اسکان موقت، کمک‌رسانی و اسکان دائم 7 روستای زلزله‌زده از منطقه سرپل ذهاب بر عهده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری می‎باشد.

این مقام مسئول با اشاره به نیازمندی‌های ضروری در مناطق زلزله زده خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط جوی، مردم خسارت دیده در این مناطق نیاز زیادی به کانکس برای اسکان موقت، وسایل گرمازا و وجه نقد برای تامین وسایل مورد نیاز دارند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان با تاکید بر اینکه پایگاه‎های مقاومت بسیج محل جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند عنوان داشت: مردم خیر استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 5151628438011 و شماره شباب 5700150000005151628438011 واریز نمایند.

سردار اکبری افزود: نخستین گروه کمک‌رسانی در قالب 100 نفر در روزهای نخست به منطقه زلزله زده اعزام شد که کمک‌رسانی اولیه، تامین مایحتاج، آواربرداری و اسکان موقت(چادر) را انجام داده است.

وی افزود: پیش بینی می‎شود که برای ساخت و بازسازی منطقه  یک سال ادامه داشته باشد که برای این مهم نیاز به اعزام حداقل 15 گروه جهادی می‌باشد.

این مقام مسئول گفت: بسجیان علاقه‌مند برای حضور در منطقه و کمک‌رسانی می‌توانند به صورت حضوری در بسیج سازندگی  نواحی و اقشار اعلام آمادگی و ثبت نام نمایند.

ارسال نظرات