فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام کاظم(ع) سورشجان، از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه بسیجیان عضو حلقه های صالحین خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۶۵۳۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست وکارگاه آموزشی با حضور  معاونت تعلیم و تربیت سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) در محل حوزه برگزار شد.

معاونت تعلیم و تربیت سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) اظهار کرد: حلقه‌های صالحین بسیج یکی از فرصت های مناسب برای آگاهی بخشی به مردم و روشنگری دینی است که باید قدر این نعمت و کار برای فرهنگ دینی مردم را بدانیم.

وی در نشست و کارگاه آموزشی حلقه های صالحین بسجیان حوزۀ مقاومت بسیج امام کاظم(علیه السلام) سورشجان با اشاره به رسالت حلقه های صالحین افزود: حلقه های صالحین می‌توانند در اصلاح سبک زندگی مردم تأثیرگذار باشد و این موضوع راه رسیدن به جامعه ایده آل اسلامی را هموار خواهد کرد امّا باید توجه داشت که این اصلاح یک شبه اتفاق نمی‌افتد و باید مداومت کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به ظرفیت های مادی و معنوی موجود در حلقه‌ها، تا شرایط ایده آل فاصله داریم و برای دستیابی به آرمان‌های بسیج می‌بایست با انجام کارهای کارشناسی در این بلوای تهاجم فرهنگی دشمن، در جهت افزایش شاخص‌های دین داری مردم تلاش کنیم.

گفتنی است این نشست با حضور سرمربی، مربیان حلقه های شجره طیبه صالحین و فرماندهان و مسئولین تعلیم وتربیت پایگاه های مقاومت بسیج، حوزۀ مقاومت بسیج امام کاظم(علیه السلام)سورشجان به مناسبت هفتۀ مبارک بسیج 1396 در محل نمازخانه حوزه برگزار شد.

ارسال نظرات