مدیرکل هواشناسی اردبیل خبر داد

آسمان اردبیل شاهد بارش باران می شود

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: طی امروز با بارش پراکنده باران در برخی از نقاط همراه خواهیم شد و از روز جمعه نیز کاهش تدریجی دما در انتظار اردبیلی‌ها خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۵۶۵۳۷
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

 باران در راه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی دولتی‌مهر، با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان، اظهار کرد:  طی روزهای گذشته در بسیاری از مناطق استان شاهد جوی آرام بوده و با افزایش نسبی دما نسبت به روزهای گذشته مواجه شدیم.

وی افزود: در پی عبور موج نسبتا ناپایدار از عصر امروز شاهد ریزش هوای سرد از عرض‌های شمالی خوهیم بود و این موضوع منجر به بارش پراکنده باران در برخی از نقاط استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل به کاهش دمای استان در روز پایانی هفته اشاره کرد و گفت: از روز جمعه تا شنبه هفته آینده در طول روز با کاهش نسبی دما همراه خواهیم شد و در برخی از مناطق مه‌آلودشدن مسیرهای ارتباطی و گردنه‌های کوهستانی از پدیده‌های غالب خواهد بود.

دولتی‌مهر به وضعیت هوای استان در روز پنجشنبه اشاره کرد و ادامه داد: برای امروز آسمان استان نیمه‌ابری پیش بینی شده و در اواخر وقت با آسمانی ابری همراه خواهیم شد که با مه‌آلود شدن هوا در برخی از مناطق احتمال بارش‌های پراکنده نیز وجود خواهد داشت.

وی به کمینه و بیشینه دمای استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: شهرستان نیر و خلخال با ثبت دمای -7 درجه سلسیوس سردترین و شهرهای پارس‌آباد و بیله سوار با 5 درجه بالای صفر گرمترین مناطق استان در روز چهارشنبه گزارش شدند.

ارسال نظرات