خبرهای داغ:
باباخانی در دیدار با فرمانده سپاه شاهرود گفت: حذف غده سرطانی داعش با فرهنگ بسیج انجام شد و تسری فرهنگ بسیجی با تشکیل حلقه‌های صالحین در حوزه‌های فرهنگیان و دانش آموزی اهمیت ویژه دارد.
کد خبر: ۸۹۵۶۵۳۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید باباخانی در دیدر مسئولین آموزش و پرورش شهرستان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهرود به مناسبت هفته بسیج که در دفتر فرماندهی سپاه برگزار شد با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: حذف غده سرطانی داعش با فرهنگ بسیج و تسری فرهنگ بسیجی با تشکیل حلقه‌های صالحین در حوزه‌های فرهنگیان و دانش آموزی اهمیت ویژه دارد.
وی با اشاره به اقدامات و برنامه‌های مختلف در آموزش و پرورش افزود: برنامه ریزی منسجم و دقیق برای اعزام دانش آموزان به راهیان نور و اردو‌های عملی درس آمادگی دفاعی و وجود تشکل‌های مختلف از جمله انجمن اسلامی، سازمان دانش آموزی، شورای دانش آموزی با تفکر بسیجی و هماهنگی‌های لازم ارتقاء می‌یابد و همه باید در یک مسیر حرکت کنند.
باباخانی خاطر نشان کرد: رصد آسیب‌های جنگ نرم در مدارس و مجموعه آموزش و پرورش با کمک دادستانی و نیروی انتظامی و بسیج، ارتباط دوسویه بین آموزش و پرورش و روحانیون و مشاورین مذهبی در مدارس و تربیت انسان‌های صالح و سالم در قالب سند تحول بنیادین به عنوان چراغ راه ماست.
وی با اشاره به توفیقات آموزش و پرورش در قبولی دانشگاه‌ها و المپیاد‌ها و جشنواره‌های و مسابقات فرهنگی ورزشی تاکید کرد: ما تمام قد در خدمت بسیجیان عزیز هستیم.
دکتر حمیده محبی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش و عضو شورای اسلامی شهر شاهرود نیز در این دیدار اظهار کرد:بسیج خلاصه همه خوبی هاست و بسیج در روح و جان مردم نفوذ کرده است.
وی افزود: بسیج نباید در بوروکراسی اداری و پیچ و خم‌های آن رفتار شود تا از ماهیت بسیج کاسته نشود و بسیج با رفتار و عملکردش جاذبه ایجاد کرده است (بغیرالسنتکم) و بسیج برای بیگانگان یک فرمول بسیار پیچیده است و دِلی است.
کرامتلو از آموزش و پرورش بسطام نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت تشکیل بسیج گفت: همه دستگاه‌ها و ادارات به تفکر بسیجی نیاز دارند.
وی افزود: در جهان اسلام چهار اتفاق بزرگ است که سه تای آن انجام شده که با تفکر بسیج به هم وصل می‌شود که اگر اتفاق چهارم واقع نشود بقیه هم آسیب می‌بینند و آن‌ها بعثت، غدیر، عاشورا و ظهور است.
کرامتلو ادامه داد: خدمت به بسیج خدمت به سپاه نیست، خدمت به چهار اتفاق ذکر شده است که امام زمان (عج) با تفکر بسیجی وارد می‌شود و انقلاب ما باید به تفکر بسیج باشد نه به خود بسیجی، چون بسیجیان می‌روند، ولی تفکر می‌ماند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها