مسئول عقیدتی حوزه مقداد:

اسلام به خانواده بیش از مسائل دیگر تاکید دارد

مسئول عقیدتی حوزه مقداد در آیین گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت خدیجه(س) و پیامبر(ص) با اشاره به اهمیت مساله خانواده، گفت: اسلام به خانواده بیش از مسائل دیگر تاکید دارد چراکه پیش از اجتماع شخصیت انسان در محیط خانواده شکل می گیرد.
کد خبر: ۸۹۵۶۵۵۲
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اوجاقی، افزود: رشد فرزند در خانواده همان گونه که اسلام تاکید کرده باشد، مطلوب خواهد بود وگرنه صدمه آن هم به جامعه و هم خانواده می رسد.

وی با اشاره به سیره پیامبراکرم(ص)  علل تحکیم خانواده را معاشرت و کمک رسانی در امر خانه و خانواده و عدم ایجاد نیازهای کاذب بیان کرد.

حجت الاسلام اوجاقی در ادامه با اشاره به فضای مجازی و  آسیب های آن در جامعه امروزی، یادآور شد: 67درصد از طلاق ها به علت استفاده نادرست از فضای مجازی است بنابراین باید راه درست استفاده از این فضا و نظارت فرزندانمان را در استفاده از آن بدانیم تا نه تنها اعتقادات، دین و خانواده مان از این فضا متاثر نبوده بلکه خودمان بر آن ثاثیرگذار باشیم.

آیین گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت خدیجه(س) و پیامبر(ص) به میزبانی حوزه ام البنین(س) سپاه غدیر تبریز در پایگاه امام حسن(ع) این حوزه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار