مسئول بسیج طلاب و روحانیون شاهرود:

اجرای برنامه‌های متنوع در هفته بسیج در حوزه‌های علمیه شاهرود

حجت الاسلام موسویان گفت: در هفته بسیج برنامه‌های متنوعی به همت پایگاه‌های بسیج خواهران و برادران در سطح حوزه‌های علمیه شاهرود و بسطام برگزار شده است.
کد خبر: ۸۹۵۶۵۸۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
اجرای برنامه‌های متنوع در هفته بسیج در حوزه‌های علمیه شاهرودمسئول بسیج زلاب و روحانیون حوزه شهید مطهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برنامه‌های اجرایی هفته بسیج توسط پایگاه‌های بسیج این حوزه اظهار کرد: پایگاه بسیج طلاب فاطمیه حوزه علمیه خواهران فاطمه بنت اسد بسطام در طول هفته بسیج اقدام به فضاسازی، ارائه برنامه پژوهشی با محوریت امام عصر (عج)، پیاده روی طلاب بسیجی، شرکت در همایش ۵ آذر، برگزاری نشست بصیرتی و تشکیل تیم والیبال طلاب بسیجی نموده است.
حجت الاسلام موسویان با اشاره به فعالیت‌های پایگاه امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) افزود: فضا سازی، برگزاری مسابقات تنیس روی میز، برگزاری هیئت با موضوع بسیج، بازدید بسیجیان از خانه سالمندان و شرکت در گرد همایی بسیجیان در پنجم از فعالیت‌های این پایگاه می‌باشد.
وی ادامه داد: حوزه علمیه حضرت معصومه (س) خواهران در هفته بسیج با همکاری معاونت فرهنگی مدرسه علمیه جشن پیروزی و نابودی داعش را برگزار که در این مراسم نامه رهبری بـه سردار سلیمانی قرائت و شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر داده شد.
موسویان با اشاره به سایر برنامه‌های پایگاه حضرت معصومه (س) خواهران اضافه کرد: فضا سازی، غبار رویی مزار شهدای گمنام، شرکت در تجمع بسیجیان در پنجم آذر، برگزاری حلقه‌های صالحین توسط اساتید و طلاب و برگزاری جشن سالروز امامت امام زمان (عج) از دیگر برنامه بوده است.
وی با بیان فعالیت‌های پایگاه باقرالعلوم (ع) بسطام گفت: برگزاری کارگاه مشاوره برای همسران طلاب، محفل انس با قرآن، نشست بصیرتی سیاسی و برگزاری اردوی حلقه صالحین در روستای میقان از فعالیت‌ها در هفته بسیج می‌باشد.
موسویان با اشاره به پایگاه امام جعفر صادق (ع) خواهران طلاب اظهار کرد: فضا سازی محیط حوزه و پایگاه و پخش سرود‌های انقلابی، برگزاری نمایشگاه کتاب در پایگاه امام جعفر صادق (ع)، برگزاری نشست سیاسی و بصیرتی و روشنگری پیرامون سند ۲۰۳۰، برگزاری نشست شناخت مهدویت، برگزاری نشست سیاسی بصیرتی به عنوان بسیج و حافظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی، برگزاری نشست سیاسی بصیرتی با عنوان پیام انقلاب اسلامی در جهان، برگزاری جشن پیروزی جبهه مقاومت و نابودی سیطره گروهک تکفیری داعش در سوریه و عراق و دیدار جمعی از بسیجیان از خانه سالمندان و غبار روبی و میثاق با شهدا و بازدید از کتابخانه مرکزی و برگزاری حلقه صالحین و برگزاری حلقه صالحین سرگروه‌ها از برنامه‌های هفته بسیج این پایگاه می‌باشد.
مسئول بسیج طلاب و روحانیون شاهرود با اشاره به فعالیت‌های پایگاه حضرت خدیجه (س) در هفته بسیج عنوان کرد: فضاسازی و برپایی ایستگاه صلواتی، غبارروبی گلزار شهدا و برپایی زیارت عاشورا، برگزاری نشست بصیرتی و دیدار با خانواده شهید اسماعیلی از فعالیت‌های اجرا شده در این هفته است.
وی با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های انجام شده توسط پایگاه‌ها گفت: در پایان این هفته نیز ما شاهد برگزاری نظارت ستادی فرماندهی و معاونت‌های سپاه ناحیه شاهرود از بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری بودیم که به حمدالله این نظارت ستادی نیز به خوبی اجرا شد و گزارشات لازم به معاونت‌ها ارائه گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار