بیش از 100 دانش آموز دختر گرمساری در مقاطع پایه اول و دوم متوسطه مدارس این شهرستان در قالب اردوی راهیان نور راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۸۹۵۶۵۹۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار ، اعزام بیش از 115 نفر از دختران پایه اول و دوم متوسطه صورت گرفت.
این مراسم با حضور حجت الاسلام اسدالله پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمسار، مجیدی جانشین سپاه ناحیه گرمسار و همتی معاون فرماندار و دیگر مسئولان برگزار شد.
همتی معاون فرماندار در مراسم اعزام کاروان راهیان نور گفت: شما جوانان عزیز پای به مناطقی میگذارید که اسوه های عشق و پایداری با نثار جان خویش مایه ی عزت و سرافرازی کشور، دین و رهبری خویش گردیدند.

احسان خدامی فرمانده حوزه روح الله(ره) دانش آموزی گرمسار گفت:این اعزام در قالب سه دستگاه اتوبوس می باشد که یک اتوبوس از آرادان می باشد.
خدامی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در اردوگاه شهید زین الدین در اندیمشک و اردوگاه شهید شاطری در خرمشهر خاطرنشان کرد: دانش آموزان اعزامی از یادمان های فتح المبین،هویزه،اروند،شلمچه، محمودوند و همچنین مناطق عملیاتی والفجر ۴ دیدن خواهند کرد.
فرمانده حوزه حضرت روح الله(ره)دانش آموزی گرمسار از زمان اعزام کاروان راهیان نور خبر داد و گفت: دانش آموزان از امروز نهم آذر ماه لغایت 4 روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها