فرمانده سپاه ناحیه سرخه معرفی شد

طی آیینی با حضور مسئولان؛ "سرهنگ عباس کاظمی" به عنوان فرمانده سپاه ناحیه سرخه معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۶۱۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه، آیین تکریم سرگرد پاسدار محمد امامی از سپاه ناحیه شهرستان سرخه و معارفه سرهنگ پاسدار عباسعلی کاظمی امروز در فرهنگسرای باران با حضور مسولین برگزار شد.

محمد امامی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه با ارائه گزارش چهار سال و نیم خود در ناحیه سرخه گفت: ماموریت ما در اینجا به اتمام رسیده است و انشاالله در مسولیت جدید خود بتوانیم خدمت رسانی کنیم. ناحیه تازه تاسیس به هدف گذاری و حفظ وضعیت موجود که دوستان قبل از ما زحمت کشیده بودند؛ توانستیم رتبه های استانی و کشوری و مدیریت ها را بدست آوریم و از طرفی مدیریت های جدید شکل بگیرد.

وی افزود: ما با حداقل نیرو پنج نفر کار خود را در ناحیه آغاز کردیم و توانستیم اقدامات خوبی همچون اجرای برنامه بازخوانی واقعه غدیرخم، پشتیبانی و مهندسی ساخت سایت گردان امام حسین(ع)، ساخت ساختمان حوزه کوثر، ساخت و ساز پایگاه ها و همچنین ساخت سایت ناحیه با عنوان ساختمان ولایت را انجام دهیم.

امامی تصریح کرد: صد وبیست حلقه صالحین، در جامعه زنان، دانش آموزان و برادران با بیش از 70 درصد در حال فعالیت هستند. برگزاری یادوارهای مستند از ایثارگران، نصب تابلوهای شهدا در سطح شهر و اشتغال زایی بیش از 120 نفر به طور مستقیم از دیگر اقداماتی است که در این دوره انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: همچنین به منظور توسعه بسیج در سطح شهرستان سرخه، بسیج پیشکسوتان، دانش آموزان، ورزشکاران و بسیج ادرات اقدامات زیادی صورت گرفته است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار