مشهدی بافان تصریح کرد:پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت بر علیه جبهه تکفیری آمریکایی صهیونیستی داعش وبا الگوگیری کشور‌های سوریه وعراق از بسیج مردمی کشورمان در جنگ با تروریست‌ها محقق شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۶۱۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، برنامه نشست بصیرتی کانون بسیج فرهنگیان ناحیه ثارالله با موضوع نقش بسیج درپیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در محل نمازخانه آموزش پرورش ناحیه دو یزد برگزار گردید.
موضوع این نشست نقش بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بود که سخنران مراسم ضمن عرض تبریک هفته بسیج اهداف تشکیل این شجره طیبه به فرمان امام خمینی (ره) را بیان نمود و در خصوص نقش بسیج و خدماتی که این نهاد ارزشی از آغاز تاسیس تاکنون در صحنه‌های گوناگون انقلاب ایفا نموده است مطالبی را بیان نمود.
مشهدی بافان همچنین درمورد ویزگیها و خصوصیات یک بسیجی از جمله پیروی از ولایت وفرمانده کل قوا وعدم گرایش به جناح ها وعدم اظهار نظر‌های شخصی در مسائل مهم کشورمطالبی رابیان نمود.
مشهدی بافان خاطر نشان کرد:پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت بر علیه جبهه تکفیری آمریکایی صهیونیستی داعش با الگوگیری کشور‌های سوریه وعراق از بسیج مردمی کشورمان در جنگ با تروریست‌ها محقق شد.
ارسال نظرات