خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در همایش بصیرت فرهنگی در مسجد شهدای مراغه با اشاره به نقش موثر ایران اسلامی در تحولات منطقه ای و جهانی گفت: اقتدار و قدرت بازدارندگی کنونی نظام اسلامی به برکت وجود روحیه ایستادگی در برابر استکبار به وجود آمده است.
کد خبر: ۸۹۵۶۶۵۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: هم اکنون به برکت خون شهدا، شاجاعت و درایت رهبری در کنار پشتوانه عظیم مردمی با تکیه بر روحیه جهادی و بسیجی، دستاوردهای بزرگی در جامعه اسلامی محقق کرده ایم.

وی ادامه داد: امنیت عمیق و پایدار نظام اسلامی در منطقه پرالتهاب خاورمیانه با وجود تشکل گروه های تروریستی و تکفیری توط نظام سلطه، در سایه مجاهدت های نیروهای انقلابی و منویات رهبری به وجود آمده است.

حجت الاسلام کاملی فر اضافه کرد: روحیه ایستادگی در برابر توطئه های استکبار جهانی موجب ایجاد شرایط بی نظیری برای مکتب تشییع در منطقه و جهان شده است.

وی گفت: اقتدار کنونی مکتب تشییع در منطقه و دنیا در طول تاریخ بی سابقه بوده و این امر به واسطه ترویج گفتمان انقلابی، روحیه ایثارگری و بسیجی محقق شده است.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به نقش بسیج در عرصه های مختلف و تحولات منطقه افزود: دور اندیشی های امام راحل و هدایت های رهبر انقلاب در تشکیل و اقتدار تفکر بسیجی، موجب ایجاد هسته های مردمی در سراسر دنیا از جمله در کشورهای منطقه شده است.

وی اضافه کرد: تشکیل جبهه مقاومت اسلامی با الهام گرفتن از تفکر بسیج موجب شکست گروه های تکفیری و تروریستی از جمله داعش در منطقه شده و نقشه های شوم نظام سلطه را نقش بر آب کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه نیز در این همایش گفت: اتحاد و انسجام بین امت اسلامی موجب شکست توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: جبهه مقاومت اسلامی برگرفته از تفکر بسیجی همواره با تکیه بر ایجاد اتحاد بین امت اسلامی پیروز نبرد حق علیه باطل در منطقه است.

وی اضافه کرد: ترویج و تبیین گفتمان انقلابی و اسلامی با تکیه بر ایجاد انسجام بین امت اسلامی زمینه ساز شکست دشمنان خواهد بود.

 

 

ارسال نظرات