یکی از فرماندهان دوران مقدس:

شکست داعش کمر اسرائیل را شکست

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) جبهه مقاومت سوریه در آیین تجلیل از رزمندگان مدافع حرم آذرشهر در سالن اجتماعات مدرسه امام صادق(ع)، حامیان اصلی داعش را اسرائیل و آمریکا و گرداننده اصلی داعش را امریکا دانست و گفت: شکست داعش کمر اسرائیل را شکست.
کد خبر: ۸۹۵۶۶۵۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم نوعی اقدم هدف از ایجاد داعش را ناامنی مرزهای ایران و کشاندن این ناامنی به داخل کشور و تضعیف جبهه مقاومت خواند و افزود: می خواستند با تشکیل داعش ایران را درگیر نا امنی کرده و از سوی دیگر حکومتی دست نشانده و باب میل خودرا در سوریه و عراق را بنیان گذارد.

وی ایران را امن ترین کشور دنیا عنوان و بیان کرد: امروز به لطف الهی و کمک مردم به جبهه مقاومت و حضور رزنمدگان در مبارزه با تکفیر آمریکا نه تنها به هیچ یک از اهداف خود دست نیافته است بلکه مبارزه با تکفیر با عث اتحاد و انسجام چند کشور مسلمان در مبارزه با تروریسم تکفیری شده است.

نوعی اقدم با بیان اینکه با اینکه کشورهای اروپایی از حامیان اصلی ایجاد داعش بودند ولی اکنون این غده سرطانی بلای جان خود آن ها شده است افزود: داعش در قبال کشورهای اروپایی که حامی آن هستند مصداق چاقویی است که دسته اش را می برد چراکه اروپایی های عضو داعش در حال برگشت به اروپا هستند.

وی صاحب اصلی پیروزی بر داعش را مردم کشورهای درگیر با جنگ علیه تروریسم دانسته و گفت: پیروزی بر داعش با مشارکت مردم و به برکت جان نثاری رزمندگان جبهه مقاومت به بار آمد.

نوعی اقدم با بیان اینکه آمریکا هرچه در توان داشت به میدان آورد تا داعش را در سوریه و عراق به قدرت رساند تصریح کرد: آمریکا در پروسه ایجاد داعش و تقویت آن به ورشکستگی سیاسی رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه هر حرکت و جریانی که از ائمه اطهار کمک بگیرد جهانی و ماندگار خواهد شد گفت: رزمندگان ما هنگام مواجهه با مشکلات با استعانت از ائمه اطهار بر مشکلات فائق می آمدند.

نوعی اقدم با اشاره به اتحاد عموم مردم در سوریه و عراق در مبارزه با داعش اظهارداشت: در بین رزنمدگان مبارز سنی و شیعه در کنار هم جهاد می کردند و حتی دربین آن ها تعدا قابل توجهی مسیحی نیز وجود داشت.

شکست داعش کمر اسرائیل راشکست

ارسال نظرات
آخرین اخبار