خبرهای داغ:

رئیس هیئت کونگ‌فو هشترود، داور مسابقات کونگ‌فو قهرمانی آسیا انتخاب شد

رئیس هیئت کونگ‌فو هشترود گفت: مسابقات از تاریخ 15 آذر ماه به مدت پنج روز با شرکت 30 کشور در خراسان رضوی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۶۶۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵

مهدی محتوی در گفتگو خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  افزود:  این مسابقات در 4 استایل مبارزه نیمه آزاد، گیلما، دوچوب، آنزان رزم می باشد.

وی ادامه داد: هرساله مادر مسابقات استانی شرکت می کنیم و حائز رتبه های استانی می شویم و اکثرا در تیم منتخب هیات کونگ فو استان نماینده داریم در طی چند سال توانستیم مقام های کشوری نیز کسب کنیم.

محتوی اضافه کرد: ولی در مدیریت گذشته عدم حمایت از ورزشکاران موجب شده که ورزشکاران ما به جای داشتن انگیزه و تلاش بیشتر تمرین را ترک کرده و اظهار می کنند که فعالیت کسب افتخار در ورزش هشترود بی فایده بوده و مسئولان فقط به فکر خودشان می باشند و ورزشکار اهمیت ندارد.

وی گفت: با توجه به کمبود مربی زن در این رشته ورزشی، بانوان حضور چندانی در این رشته ندارند که با تربیت یا دعوت از مربیان زن سایر شهرها، می توان این ورزش مهیج را برای بانوان این شهرستان راه اندازی کرد.

محتوی بیان کرد: هیات کونگ‌فو در همه مسابقات و برنامه های استان مطابق تقویم ورزشی حضور فعال داشته ولی متاسفانه هزینه ها یا اکثرا از جیب خودمان است یا اینکه با مکافات دریافت کردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها