طی آیینی با حضور مسئولان؛ "محمد امامی" به عنوان فرمانده سپاه ناحیه سمنان معرفی شد
کد خبر: ۸۹۵۶۶۶۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان؛ سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قائم آل محمد ( عج) استان سمنان در آیین تکریم و معارفه فرماندهی سپاه ناحیه سمنان که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و  بسیجیان و فرماندهان پایگاه های  بسیج در حسینیه شهدای ناحیه سمنان برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و ایام و اعیاد ماه ربیع الاول گفت: سپاه و بسیج از ابتدای تشکیل خود در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند؛ بسیج و بسیجی مخلص و دلسوز و با دغدغه در کنار دولت ها به عنوان نیرویی محرک و تقویتی عمل می کنند.

وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به بسیج گفت: خوشبختانه امروز در شهرستان سمنان پایگاه های بسیج موفق و خوبی داریم که به همت خود بسیجیان بوده ولی این امر نباید باعث شود که در ادامه راه کم بگذاریم؛ بلکه باید با جدیت و تلاش و پشتکار بیشتر به پیش برویم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد ( عج) استان سمنان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: همانند رهبری و امام خمینی(ره) ما نیز تمام مردم ایران اسلامی را بسیجی می‌دانیم چون بسیج یک تفکر است که تقریبا تمام مردم ایران اسلامی دارای روحیه ای بسیجی می باشند و این را در تمامی صحنه های حساس پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده اند که آخرین آنها هم حضور و پشتیبانی بی دریغ پس از زلزله غرب کشور بود.

در پایان سردار شاهچراغی ضمن تشکر از زحمات بیش از دو ساله سرهنگ شوقانی فرمانده سابق سپاه ناحیه سمنان دوران فرماندهی شوقانی را موفق و زنده و همراه با پویایی دانست و گفت: انشالله با روحیه و شناختی که از سرگرد پاسدار محمد امامی هم سراغ داریم این موفقیت ها در آینده نیز تکرار شود.

سرهنگ شوقانی جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان نیز دوران فرماندهی خود در سپاه ناحیه سمنان را دوران خاطره انگیزی توصیف کرد و گفت: ما در این مدت تلاش کردیم تا به بسیج و  بسیجی و پایگاه های مقاومت استحکام و پویایی بیشتری ببخشیم و این امر جز با همکاری و همیاری دوستان بسیجی و فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت محقق نمی شد.

وی گفت: بسیج باید به سمت و سوی پرورش جوان مومن انقلابی برود و جوانان  بسیجی مخلص و دلسوز را پرورش دهد.

 شوقانی عرصه دیگر مهم حضور بسیج را محرومیت زدایی در تمامی عرصه ها نظیر عرصه عمرانی ٬ فرهنگی٬ سیاسی و علمی دانست و گفت: کار بسیجی هیچ وقت تمام نمی شود و بسیجی باید زمینه ساز ظهور امام زمان باشد.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار منصور شوقانی تقدیر و سرگرد پاسدار محمد امامی به عنوان فرماندهی جدید سپاه ناحیه سمنان منصوب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها