رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر در جلسه بصیرت افزایی:
رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر بیان داشت: بسیی بودن به داشتن لباس بسیجی نیست بلکه هر کسی به این نظام خدمت کند بسیجی است.
کد خبر: ۸۹۵۶۶۸۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمد شبانی  در جلسه بصیرت‌افزایی و گرامیداشت هفته بسیج که امروز در مرکز آموزش عالی شهرستان کاشمر با حضور جانشین فرمانده سپاه و اساتید شهرستان برگزار شد اظهار کرد: استکبار مخصوص ایران نیست بلکه از قدیم‌الایام بوده، اما با توجه به منابع و شرایط خاصی که در منطقه ما وجود دارد دسیسه‌های دشمن نسبت به کشور ما بیشتر است و خوشبختانه همیشه ناکام است.

رییس مرکز آموزش عالی کاشمر با اشاره به نابودی آخرین پایگاه‌های داعش گفت: سردار سلیمانی منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه خودش قرار داد و ما هم به عنوان بسیجیانی که باید در این مسیر حرکت کنیم ضروری است ولایتمداری خودمان را تقویت کنیم.

وی افزود: استکبار قصد دارد نفوذ خودش را گسترش دهد، اما مطلبی که مهم است، ایران کشوری است که مردمش تفکر بسیجی دارند و در خصوص مقاومت در برابر استکبار بسیار موفق بوده و خواهند بود.

شبانی بیان داشت: بعضی از کشور‌های عربی منطقه در برابر استکبار سر خم فرود آوردند چرا که واقعا چیزی برای گفتن ندارند و مردمی ندارند که پای کار بیایند، اما مستکبرانی مانند آمریکا و اسرائیل و همدستانشان در برابر ملت ما سر فرود آوردند.
 
وی ابراز کرد: خوشبختانه افرادی مانند سردار سلیمانی که مرز‌های دفاعی ما را به خارج از مرز‌ها  بردند قطعا یک نقطه قوت بیشتر برای مردم ما است که در امنیت کامل باشند.

رییس مرکز آموزش عالی کاشمر ادامه داد: بسیجی یک تفکر است و به عبارتی هر فردی که بتواند برای سازندگی این مملکت کار کند بسیجی است؛ اینکه بگوییم حتما باید فردی عضو بسیج باشد و کارت داشته باشد و بگوییم بسیجی است ملاک نیست.

وی بیان کرد: هر فردی که در جای جای این مملکت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می‌کند از رفته‌گر محل گرفته تا بازاری و استاد دانشگاه و قاضی و همه کسانی که به این نظام خدمت می‌کنند در جایگاه خودش یک بسیجی است و این قابل احترام و ارزش است.

شبانی با بیان اینکه بنابراین منطقی نیست که بسیجی بودن را تنها در داشتن کارت بسیجی بدانیم گفت: مطلبی که مقام معظم رهبری بار‌ها در صحبت‌هایشان تأکید کردند بحث نفوذ است و خدای نکرده اگر در تفکر بسیجی و جامعه‌ی بسیجی ما نفوذ صورت بگیرد خطرناک است.

وی ابراز کرد: اینکه فرد یا افرادی بخواهند با استفاده از لباس بسیجی یا کارت بسیجی وارد بدنه بسیج شوند و بخواهند به این نظام ضربه بزنند باید حواسمان به نفوذ باشد که ضربه نخوریم.

رییس مرکز آموزش عالی کاشمر تأکید کرد: حواسمان باشد که مخصوصا در ادارات بحث تخریب را پیش نگیریم؛ خیلی از افرادی که به نظام خدمت می‌کنند و زحمت می‌کشند متأسفانه تخریب می‌شوند و این آفتی است که گریبانگیر ما است؛ اگر کسی در مسئولیت‌ها و پست‌ها در هر سطحی زحمت می‌کشد مقطعی است.

وی گفت: اگر یک نفر مدیر فلان قسمت یا کارشناس فلان قسمت است و ممکن است جا به جا شود اگر مجموعه‌اش را پیشرفت داده باید تقدیر و تشکر به عمل آورد نه اینکه در جهت تخریب او پیش برویم.

شبانی ابراز کرد: در شهر‌های کوچک می‌بینیم که اگر تغییری در سطوح بالاتر شهرستان ایجاد می‌شود متأسفانه بعضی افراد مشورت‌های ناصواب به این افراد می‌دهند و خیلی از مدیران خوب ما را تخریب می‌کنند و باید ما به عنوان بسیجیانی که خدمت می‌کنیم اطلاعات صحیحی در اختیار این افراد قرار دهیم که اگر مدیر و کارمند خوبی دارد و کارش به شایستگی انجام می‌دهد با الفاظی که جایگاه ندارد تخریب نشوند.

وی یادآور شد: تعویض حق همه مدیران است و باید مدیران تعویض شوند، اما آنچه که مهم است اگر فردی کار می‌کند قدر زحمات آن را بدانیم و تخریب نکنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها